وال استریت ژورنال از تعویق در فراوری انبوه آیفون های 2020 خبر می دهد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ویروس کرونا بسیاری از شرکت ها را با دردسر روبرو نموده چرا که علاوه بر ایجاد وقفه در فرایند فراوری محصولات، تقاضا را نیز در بازار کاهش داده. حالا وال استریت ژورنال در گزارشی به تاخیر در فراوری انبوه آیفون های 2020 به علت کاهش تقاضا و مسائل فراوری اشاره نموده است.

وال استریت ژورنال از تعویق در فراوری انبوه آیفون های 2020 خبر می دهد

در این گزارش با استناد به منابع اعلام شده که اپل در حال توسعه 4 آیفون برای عرضه در امسال میلادی است. این مدل های جدید از شبکه 5G پشتیبانی می نمایند و سرعت اینترنت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهند. Nikkei اواخر ماه گذشته میلادی در گزارشی به احتمال تاخیر در عرضه اولین آیفون 5G اپل اشاره نموده بود. تحلیلگر معروف محصولات اپل، مینگ چی کو هم در گذشته نه چندان دور به این موضوع اشاره نموده بود که شاید تمام آیفون های 2020 به صورت همزمان وارد بازار نشوند.

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال که در روز دوشنبه منتشر شد، اپل میخواهد فراوری گوشی های خود برای نیمه دوم امسال میلادی را 20 درصد کاهش دهد. اپل که به طور سنتی آیفون های جدید خود را در شهریور ماه معرفی می نماید، به تازگی از آیفون SE جدید با قیمت پایه 399 دلار رونمایی نموده است. این گوشی هوشمند از طراحی مشابه با آیفون 8 بهره می برد اما به جدیدترین پردازنده اپل یعنی A13 بایونیک مجهز شده که قدرت بالایی در اختیار کاربران قرار می دهد.

تا به امروز گزارش ها و اطلاعات زیادی در رابطه با گوشی های سری آیفون 12 منتشر شده و به نظر می رسد اپل میخواهد اندازه برش نمایشگر گوشی های آینده خود را کاهش دهد. علاوه بر این، گفته می گردد که تنها آیفون 12 پرو و پرو مکس به سنسور ToF برای دوربین اصلی مجهز می شوند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2882

به "وال استریت ژورنال از تعویق در فراوری انبوه آیفون های 2020 خبر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وال استریت ژورنال از تعویق در فراوری انبوه آیفون های 2020 خبر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید