واکنش روسیه به درخواست سناتورهای آمریکایی برای اخراج دیپلمات های روس

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، روسیه به درخواست سناتورهای آمریکایی از بایدن برای اخراج 300 دیپلمات روس واکنش نشان داد و اظهار داشت که اگر این درخواست محقق شود، مراکز دیپلماتیک آمریکا در روسیه تعطیل می شوند.

واکنش روسیه به درخواست سناتورهای آمریکایی برای اخراج دیپلمات های روس

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک منبع وابسته به وزارت خارجه روسیه در واکنش به درخواست سناتورهای آمریکایی از بایدن مبنی بر اخراج 300 دیپلمات روس از ایالات متحده گفت: کسانی که خواستار اخراج دیپلمات های روس از آمریکا هستند باید بدانند که این ممکن است منجر به تعطیلی مراکز دیپلماتیک آمریکا در روسیه منجر گردد که در اینصورت آنها مسئول خواهند بود.

خبرگزاری ریانووستی به نقل از منبع مذکور نوشت: نیازی به یادآوری نیست که این تعداد از دیپلمات های روس در واشنگتن حضور ندارد، یا شاید نمایندگان کنگره که دانش لازم را در زمینه روابط بین الملل ندارند، کارکنان مراکز دیپلماتیک روسیه در سازمان ملل را حساب کردند؟

منبع وابسته به وزارت خارجه روسیه اضافه نمود: نکته مهم چیز دیگری است. کسانی که چنین اقداماتی را پیشنهاد می نمایند ظاهرا در پی تعطیلی نهادها و موسسات آمریکایی در روسیه هستند، اما باید بدانند که مسئولیت این کار متوجه آنان خواهد بود.

سناتورهای آمریکایی به تازگی به رئیس جمهور آمریکا پیشنهاد دادند که اگر روسیه روادیدهای بیشتری را برای آمریکایی ها صادر نکند، 300 دیپلمات روس از آمریکا اخراج شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 9837

به "واکنش روسیه به درخواست سناتورهای آمریکایی برای اخراج دیپلمات های روس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به درخواست سناتورهای آمریکایی برای اخراج دیپلمات های روس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید