واکنش سولاری به نیمکت نشینی ایسکو

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سرمربی رئال مادرید که از پیروزی قاطع تیمش خوشحال است، درباره دلیل نیمکت نشینی ایسکو صحبت کرد.

واکنش سولاری به نیمکت نشینی ایسکو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، رئال مادرید در جام حذفی اسپانیا توانست با سه گل لگانس را شکست دهد.

سولاری سرمربی رئال بعد از بازی، گفت : خوشحالم که در این دیدار هم وینیسیوس درخشید و توانست بازی خوبی را به نمایش گذارد. بازی کردن در سانتیاگو برنابئو اعتماد به نفس این بازیکن را بالا خواهد برد. او تنها 18 سال سن دارد و با توانایی بالای خود می تواند هر خط دفاعی را پشت سر گذارد.

او درباره نیمکت نشینی ایسکو، ادامه داد: من 24 بازیکن در اختیار دارم که باید همه آنها آماده باشند. من براساس آمادگی بازیکنان به آنها بازی می دهم اما طرفداران چیزهای دیگری را می بینند.

سرمربی رئال مادرید درباره آسیب دیدگی کورتوا، اضافه نمود: رقابت در تیمی مانند رئال بسیار بالا است و هر بازیکنی باید نهایت کوشش خود را به کار گیرد و آسیب دیدگی هم جزئی از کار ما است. کورتوا در این دیدار مصدوم شد اما ناواس بسیار خوب کار کرد. من احترام خاصی برای ناواس قائل هستم و می دانم که او در رئال بسیار خوب کار نموده است. او دروازبانی بسیار حرفه ای است و بازیکنی مهم برای ما به شمار می آید.

سولاری در سرانجام سخنان خود، اضافه نمود: بازی خوبی را برابر لگانس به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. رئال همواره به پیروزی احتیاج دارد و باید در هر دیداری تنها به پیروزی فکر کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 261

به "واکنش سولاری به نیمکت نشینی ایسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سولاری به نیمکت نشینی ایسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید