استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر ساخته می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: با توجه به برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتبال ساحلی دنیا در بوشهر استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر ساخته می گردد.

استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر ساخته می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی ظهر امروز در نشست آنالیز فرایند اجرای استادیوم فوتبال ساحلی بوشهر با حضور رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه توسعه زیرساخت های ورزشی در استان بوشهر در اولویت واقع شده است گفت: توجه به حوزه ورزش استان بوشهر در اولویت برنامه ها واقع شده است که برای این مهم شاخص هایی برای تامین فضای ورزشی تدوین شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت تمام ورزش های در استان بوشهر مورد توجه واقع شده است توضیح داد: ایجاد زیرساخت های فوتبال مورد توجه ویژه است بگونه ای که هیچ روستایی بالای 500 نفر جمعیت در استان بوشهر بدون زمین چمن مصنوعی فوتبال نیست و این در حالی است که در محلات شهرها این طرح مورد توجه واقع شده است.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه فضاهای ورزشی در استان بوشهر غیر قابل مقایسه با سه سال گذشته است اضافه نمود: با مشارکت شهرداری ها بر اساس شاخص های مشخص شده محلات مختلف شهری دارای زمین ورزشی چمن شده اند.

باستی، سواحل را یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: این ظرفیت سبب شده تا طرح های مختلفی در بخش های مالی، ورزشی، تفریحی، صنعتی و گردشگری اجرایی گردد.

وی با بیان اینکه فوتبال ساحلی استان بوشهر از صندلی مهمی در کشور و دنیا برخوردار است توضیح داد: با توجه به ظرفیت استان ساحلی بوشهر و وجود زیرساخت های لازم، تورنمنت دنیای فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر برگزار می گردد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از ساخت استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر خبرداد و اضافه نمود: با توجه به برگزاری تورنمنت چهار جانبه فوتبال ساحلی دنیا در بوشهر استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر ساخته می گردد.

باستی با بیان اینکه این استادیوم بر اساس استانداردهای دنیای ساخته می گردد تاکید نمود: در استادیوم فوتبال ساحلی بوشهر شاخص های استاندارد فیفا و فدراسیون فوتبال ایران رعایت می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1902

به "استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استادیوم بین المللی فوتبال ساحلی در دهکده گردشگری بوشهر ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید