ونزوئلا خدمات کنسولی در کانادا را موقتاً تعلیق کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، در واکنش به تعطیلی سفارت کانادا در کاراکاس، وزارت خارجه ونزوئلا از تعلیق خدمات کنسولی خود در کانادا اطلاع داد و از این کشور خواست تا از حرکت در راستا سیاست خارجی آمریکا خودداری کند.

ونزوئلا خدمات کنسولی در کانادا را موقتاً تعلیق کرد

برای دریافت خدمات ویزای توریستی کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، خورخه آریزا، وزیر خارجه ونزوئلا از تعلیق موقت خدمات کنسولگری کل کشورش در ونکوور، تورنتو و مونترال اطلاع داد. براساس بیانیه وزارت خارجه ونزوئلا، تمام فعالیت های آن بر عهده سفارتخانه این کشور در اوتاوا است.

این اقدام ونزوئلا به تلافی تصمیم اخیر دولت کانادا برای تعلیق موقت فعالیت سفارتش در کاراکاس و واگذاری مسوولیت های آن به سفارتش در کلمبیا انجام شد. وزارت خارجه ونزوئلا با انتقاد از این تصمیم سیاسی آن را بازتاب تداوم خصومت اوتاوا و هماهنگ شده با خصومت دولت ترامپ علیه مردم ونزوئلا و نهادهای داخلی آن دانست.

این وزارتخانه همچنین اوتاوا را به حمایت از محاصره مالی واشنگتن که در جنگ مالی علیه کارکاس اعمال شده است، متهم کرد. براساس برآوردها، این تحریم های مالی تاکنون بیش از 130 میلیارد دلار هزینه برای این کشور آمریکای لاتین در بر داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 738

به "ونزوئلا خدمات کنسولی در کانادا را موقتاً تعلیق کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ونزوئلا خدمات کنسولی در کانادا را موقتاً تعلیق کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید