پرسپولیس 2 - نفت مسجد سلیمان 1؛ پیروزی با درخشش تازه واردها

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس در روزی که حملات زیادی روی دروازه نفت ایجاد کرد، 2 گل زد و پیروز شد.

پرسپولیس 2 - نفت مسجد سلیمان 1؛ پیروزی با درخشش تازه واردها

به گزارش خبرنگاران، پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با فزونی 2 بر 1 پرسپولیس به انتها رسید. مهدی ترابی و وحید امیری برای پرسپولیس و میثم تهی دست برای نفت گلزنی کردند. با این پیروزی پرسپولیس 37 امتیازی شد و نفت نیز 20 امتیازی ماند. همچنین در این بازی امید عالیشاه یک پنالتی خراب کرد و سیامک نعمتی نیز اخراج شد تا پرسپولیس از دقیقه 75 ده نفره باشد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، سعید آقایی، مهدی شیری(از دقیقه 60 احسان پهلوان)، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه(از دقیقه 60 سیامک نعمتی)، وحید امیری، مهدی ترابی، شهریار مغانلو(از دقیقه 79 فرشاد فرجی)

ترکیب نفت: فرهاد مجد کرمانشاهی، مجتبی مقتدایی(از دقیقه 83 عباس بوعذار)، مصطفی ناییج پور، سعید کریمی(از دقیقه 75 سیروان قربانی)، سجاد جعفری(از دقیقه 46 محبی)، محمد بلبلی(از دقیقه 91 وحید خشتان)، محمدمهدی احمدی، نیما انتظاری، میثم تهی دست، ساسان حسینی(از دقیقه 75 بهزادی کریمی)، مهران امیری

توضیح گل ها:

پرسپولیس 1 نفت مسجدسلیمان 0 : (دقیقه 32، مهدی ترابی) : ارسال از سمت چپ توسط سعید آقایی با ضربه سر تمام کننده مهدی ترابی به گل اول این بازی و پرسپولیس تبدیل شد.

پرسپولیس 1 نفت مسجدسلیمان 1: (دقیقه 53، میثم تهیدست): روی ارسال کرنر و تاثیری که یکی از بازیکنان نفت داشت، تهیدست در موقعیتی ایده آل فرصت ضربه زدن یافت که آن را به گل تساوی تیمش تبدیل کرد.

پرسپولیس 2 نفت مسجدسلیمان 1: (دقیقه 68، وحید امیری): توپ ربایی پهلوان و موقعیت سازی توسط شهریار مغانلو، وحید امیری را در آستانه دروازه خالی صاحب موقعیت گل کرد تا پرسپولیس به گل دوم و فزونی خود دست یابد.

لحظات حساس:

دقیقه 6: اشتباه مدافع نفت مسجدسلیمان توپ را پشت محوطه جریمه به مهدی ترابی رساند و در شرایطی که این بازیکن قصد ضربه زدن را داشت، با برخورد شدید با دروازه بان، حیدری به سود این تیم خطای پنالتی اعلام نمود.

دقیقه 8: پنالتی اعلام شده برای پرسپولیس را امید عالیشاه نواخت که ضربه اش را به بیرون زد تا این فرصت ایده آل از دست سرخپوشان برود.

دقیقه 25: ضربه ایستگاهی توسط بلبلی برای نفت مسجدسلیمان که با واکنش حامد لک این ضربه عالی در کنج دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 34: ارسال از سمت راست با مهدی شیری با ضربه سر احمد نوراللهی همراه شد که اینبار توپ از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 38: ارسال توسط سعید آقایی اینبار با ضربه سر وحید امیری از فاصله کمی نسبت به تیرک عمودی راهی اوت شد تا سرخ ها برای دستیابی به گل دوم ناکام بمانند.

دقیقه 48: شهریار مغانلو با ضربه ای دیدنی از پشت محوطه جریمه قصد گشودن دروازه نفت مسجدسلیمان را داشت که این ضربه با برخورد به تیرک افقی راهی به گل نیافت.

دقیقه 50: امید عالیشاه اینبار با واکنش دیدنی گلر نفت مسجدسلیمان برای گلزنی ناکام ماند و ضربه او راهی کرنر شد.

دقیقه 58: روی ضدحمله نفت مسجدسلیمان صاحب موقعیت شد که بلبلی در ضربه انتهای ناکام ماند و توپ با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 66: ارسال از وحید امیری در موقعیت ضدحمله با حضور به موقع نوراللهی در محوطه جریمه و ضربه سر این بازیکن از نقطه پنالتی به راحتی در اختیار گلر نفت مسجدسلیمان نهاده شد.

دقیقه 88: پرسپولیس در موقعیت ضدحمله با پاس در عمق ترابی برای امیری صاحب موقعیت شد که در آخرین لحظه تکل مدافع نفت مسجدسلیمان مانع از گلزنی این تیم شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7916

به "پرسپولیس 2 - نفت مسجد سلیمان 1؛ پیروزی با درخشش تازه واردها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس 2 - نفت مسجد سلیمان 1؛ پیروزی با درخشش تازه واردها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید