پیروزی سخت لیورپول برابر شفیلد در شب برد پرگل بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان یورگن کلوپ در این ملاقات ابتدا با یک گل از حریف عقب افتادند اما گل های روبرتو فیرمینو و دیوگو ژوتا، سه امتیاز بازی را نصیب قرمزها کرد.

پیروزی سخت لیورپول برابر شفیلد در شب برد پرگل بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن

به گزارش خبرنگاران، دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت ویژه ای روی دروازه ها ایجاد گردد، سپری شد. در دقیقه 11 بود که تکل فابینیو روی پای مک برنی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. البته داور برای تایید این تصمیم از VAR استفاده کرد اما حتی در تصاویر هم تردیدهایی در خصوص درستی این تصمیم وجود داشت.

ساندر برگ پشت ضربه نهاده شد و برخلاف جهت حرکت آلیسون، دروازه لیورپول را باز کرد. بعد از این گل هم حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. تا اینکه در دقیقه 41، لیورپول روی یکی از معدود فرصت هایش در نیمه اول به گل رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ابتدا مانه با ضربه سر دروازه شفیلد را تهدید کرد که آروم رمسدیل توپ را برگشت داد. ولی توپ برگشتی مقابل فیرمینو نهاده شد و با یک ضربه بغل پا کار را تمام کرد. لیورپولی ها خیلی زود می توانستند به گل دوم برسند اما واکنش به موقع رمسدیل، مانع از باز شدن دروازه شفیلد شد و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به انتها رسید.

نیمه دوم را شفیلد بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، بالداک فرصت داشت که با یک ضربه والی دروازه لیورپول را باز کند اما توپ در بین راه به مدافعان برخورد کرد و به کرنر رفت. پس از آن نوبت لیورپولی ها بود که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست بگیرند اما رجحان آنها به موقعیت ویژه ای منجر نشد. در دقیقه 62 این محمد صلاح بود که روی ارسال الکساندر آرنولد دروازه حریف را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپپذیرفت. اما قرمزها خاتمه در دقیقه 64 به گل رجحان رسیدند. این بار روی ارسال مانه از سمت چپ بود که ژوتا به جاگیری مناسب و ضربه سری دقیق، کار را تمام کرد.

تیم میهمان که همه چیز را از دست رفته می دید، در ادامه پیش کشید اما این لیورپول بود که نزدیک بود در دقیقه 82 به گل سوم برسد اما ضربه چیپ صلاح با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. بازیکنان شفیلد در دقایق انتهای هم کوشش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با نتیجه 2-1 به سود لیورپول به انتها رسید.

- بایرن مونیخ به لطف درخشش لواندوفسکی توانست مقابل آینتراخت فرانکفورت به بردی پرگل برسد اما مصدومیت شدید آلفونسو دیویس کمی از شیرینی این برد کاست. بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت در هفته پنجم بوندسلیگا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی مطابق انتظار با پیروزی شاگردان فلیک به انتها رسید و اولین شکست فصل فرانکفورت به ثبت رسید. در ابتدای بازی و دقیقه سه، آلفونسو دیویس که بدون توپ در حال حرکت بود، ناگهان پایش به شکل بدی پیچ خورد و به خاطر این مصدومیت شدید، جایش را به لوکاس هرناندز داد. در ادامه با هت تریک روبرت لواندوفسکی، گل تماشایی لروی سانه و گل دقایق آخر جمال موسیالا، بایرن مونیخ توانست در این مسابقه با نتیجه 5-0 پیروز گردد و در رده دوم بوندسلیگا باقی ماند.

- اتلتیکو مادرید در هفته هفتم لالیگا میزبان رئال بتیس بود. در چارچوب هفته هفتم فصل 21-2020 لالیگا، دو تیم اتلتیکو مادرید و رئال بتیس به مصاف هم رفتند که در نهایت میزبان با نتیجه 2-0 پیروز شد. مارتین مونتویا از رئال بتیس در دقیقه 74 بازی با دریافت کارت قرمز مستقیم به دلیل خطا روی بازیکن آخر، اخراج شد. یانیک کاراسکو نیز در دقیقه 83 مصدوم شد و جای خود را به ویتولو داد.

اتلتیکو مادرید 1-0 رئال بتیس؛ مارکوس یورنته 46`: با آغاز نیمه دوم اتلتیکو مادرید حمله سریعی را ترتیب داد و یک پرتاب گرفت. توپ به هرموسو پاس داده شد و هرموسو نیز توپ را به یورنته پاس داد. یورنته وارد محوطه جریمه شد و به خوبی مدافع بتیس را جا گذاشت و از زاویه بسته توپ را در دروازه بتیس جای داد.

اتلتیکو مادرید 2-0 رئال بتیس؛ لوییس سوارز 1+90`: ضد حمله سریع اتلتیکو مادرید با لوییس سوارز باعث شد تا مدافعین بتیس جا بمانند و لوییس سوارز در محوطه جریمه توپ را به لودی پاس داد، این بازیکن تا نزدیکی خط عرضی زمین پیش رفت و توپ را مجدداً به سوارز پاس داد و این بازیکن نیز به راحتی توپ را تبدیل به گل کرد.

- پاری سن ژرمن حداقل تا فردا و پیش از بازی لیل با نیس، صدرنشین فرانسه شد. نیمار در یک نمایش عالی، هر بار که اراده کرد خط دفاعی دیژون را به هم ریخت و دو پاس گل ثبت کرد. از هفته هشتم رقابت های لیگ 1 فرانسه، دو تیم پاری سن ژرمن و دیژون از ساعت 22:30 در استادیوم پارک دو پرنس به مصاف هم رفتند. شاگردان توماس توخل با این پیروزی در جدول 18 امتیازی شدند و با 1 بازی بیشتر و 1 امتیاز بیشتر نسبت به لیل 17 امتیازی، صدرنشین شدند. لیل فردا باید به مصاف نیس برود.

دقیقه 3، مویزه کین برای پاری سن ژرمن: روی ارسال میشل باکر از کناره زمین، مویزه کین جلوتر از پانزو توپ را کنترل کرد و با یک ضربه والی پای راست دروازه را باز کرد.

دقیقه 23، مویزه کین برای پاری سن ژرمن: پس از کرنر دیژون، پاری سن ژرمن در یک ضد حمله سریع به گل رسید. سارابیا، نیمار را از کناره زمین راه انداخت و ستاره برزیلی پس از حرکت فوق العاده و از پیشِ رو برداشتن دو بازیکن، پاس بسیار خوبی برای مویزه کین مهیا کرد و مهاجم ایتالیا دروازه خالی را باز کرد.

دقیقه 82، کیلیان ام باپه برای پاری سن ژرمن: باز هم نیمار با یک حرکت سریع، خط دفاعی دیژون را عقب انداخت و پاس او در محوطه جریمه با ضربه ام باپه وارد دروازه شد.

دقیقه 88، کیلیان ام باپه برای پاری سن ژرمن: نیمار یک بار دیگر خط دفاعی دیژون را به هم ریخت. سارابیا توپ را از نیمار دریافت کرد و آن را برای ام باپه ارسال کرد و مهاجم فرانسوی به راحتی دروازه را باز کرد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5528

به "پیروزی سخت لیورپول برابر شفیلد در شب برد پرگل بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی سخت لیورپول برابر شفیلد در شب برد پرگل بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید