پیروزی والیبال ایران بر چین، آمار بازی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شهرام محمودی با کسب 16 امتیاز برای ایران، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، همچنین پوریا فیاضی نیز 13 امتیاز به دست آورد.

پیروزی والیبال ایران بر چین، آمار بازی

با هزینه تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

تیم ملی والیبال ایران با فزونی در همه فاکتورهای بازی، با نتیجه 3 بر صفر چین را شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (پنج شنبه) 19 دی ماه، در آخرین بازی خود از رقابت های انتخابی المپیک 2020 قاره آسیا، با فزونی در همه فاکتورها سه بر صفر (22-25، 20-25 و 21-25) تیم ملی چین را شکست تا به عنوان صدرنشین گروه A، راهی مرحله نیمه نهایی گردد.

در این بازی تیم ملی ایران 52 امتیاز از آبشار، 5 امتیاز از دفاع روی تور و 2 امتیاز سرویس کسب کرد. 16 امتیاز بازیگنان کولاکوویچ نیز از خطاها و اشتباهات بازیکنان حریف به دست آمد.

تیم میزبان نیز 38 امتیاز از آبشار، 2 امتیاز از دفاع روی تور و تنها یک امتیاز از سرویس به دست آورد. 22 امتیاز این تیم نیز با خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران کسب شد.

شهرام محمودی با کسب 16 امتیاز برای ایران، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد، همچنین پوریا فیاضی نیز 13 امتیاز به دست آورد. برای چین نیز لیبین لیو 12 و دائوشوآیی جی 7 اکتیاز کسب کردند.

مرحله نیمه نهایی این مسابقات روز شنبه 21 دی ماه برگزار می گردد که ساعت 11:30 تیم ملی قطر (اول گروه B) با تیم ملی چین (دوم گروه A) ملاقات می نماید و تیم ملی ایران (اول گروه A) ساعت 15:30 به مصاف تیم ملی کره جنوبی (دوم گروه B) به میدان می رود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1658

به "پیروزی والیبال ایران بر چین، آمار بازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی والیبال ایران بر چین، آمار بازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید