پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای تحت تعقیب قرار دادن نیویورک تایمز

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سخنگوی وزارت خارجه روسیه به آمریکا پیشنهاد کرد، اگر عزمی برای پیگرد قانونی علیه مسببین پخش اطلاعات غلط در رابطه با ویروس کرونا دارد، از نیویورک تایمز آغاز کند.

پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای تحت تعقیب قرار دادن نیویورک تایمز

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه در رابطه با برخورد و تنبیه افرادی که خبرهای دروغ در رابطه با کروناویروس پخش می نمایند، به آمریکا پیشنهاد کرد که از نیویورک تایمز آغاز کند.

ماریا زاخارووا در فیس بوک خود نوشت: وزیر امور خارجه آمریکا تهدید نموده است که تمامی افراد و همدست های آنهایی را که اطلاعات نادرست در رابطه با شیوع ویروس کرونا می دهند، به پای میز دادگاه بکشاند. مقاله جنگ طولانی پوتین علیه علم آمریکا در نیویورک تایمز دارای اطلاعات فوق العاده نادرست است.

مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا در 25 مارس اعلام نموده بود گروه هفت، فعالیت عمدی چین در دادن اطلاعات غلط در رابطه با کروناویروس را مشاهده نموده است. خود او هم از ویروس ووهان صحبت نموده است. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هم در برابر چین، از لفظ ویروس چینی استفاده نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2540

به "پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای تحت تعقیب قرار دادن نیویورک تایمز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد مسکو به واشنگتن برای تحت تعقیب قرار دادن نیویورک تایمز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید