پیام مهم گل محمدی به دستیارانش ، جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، دستیاران یحیی گل محمدی نیز این روزها در تماس با او جویای آخرین شرایط سرمربی پرسپولیس هستند.

پیام مهم گل محمدی به دستیارانش ، جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی پس از چند روز استراحت در حاشیه خلیج فارس، حالا به ایران بازگشته و هواداران پرسپولیس در انتظار گام بعدی او هستند تا تکلیف تیمشان برای فصل بیست و دوم روشن گردد.

در حالی که در ابتدا تقریبا تمام اخبار و شواهد حاکی از جدایی سرمربی سرخپوشان از این تیم بود، حالا هواداران پرسپولیس امید بیشتری به ادامه همکاری یحیی با پرسپولیس در یک سال به جامانده قرارداد هستند.

یحیی و درویش هنوز ملاقاتی با یکدیگر نداشته اند و جلسه ای بین مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس برگزار نشده، اما ابقای درویش در سمت مدیرعاملی، این ماموریت را بر روی دوش او می گذارد تا هرچه زودتر پای میز مذاکره با گل محمدی بنشیند و او را برای فصل آینده مجاب کند.

نکته مهم اینکه حالا حتی دستیاران یحیی گل محمدی نیز از سرنوشت او بی اطلاع هستند. از اوسمار ویه را که دستیار شماره یک او به شمار میرود تا کریم باقری، مهرداد خانبان، محمد عسگری، ننکا و لوسادا در انتظار تصمیم بعدی او نشسته اند تا تکلیفشان برای فصل آینده روشن گردد.

در روزهای گذشته دستیاران یحیی در تماس با او، تصمیمش برای فصل آینده را جویا شدند و نکته مهم اینکه گل محمدی به آنها نگفته که به صورت قطعی تصمیم جدایی گرفته و گفته که صبر نمایند تا در روزهای آینده تصمیم نهایی را بگیرد.

او در صورتی که خواهان ادامه حضور در پرسپولیس باشد، خواهان حفظ همه دستیاران خود است و به همین جهت به آنها اعلام نموده که فعلا دست نگه دارند و با سایر تیم ها مذاکره ننمایند.

به نظر می رسد در روزهای آینده یحیی به جمع بندی خواهد رسید و پرده از آینده خود برخواهد داشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 خرداد 1402 بروزرسانی: 24 خرداد 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16208

به "پیام مهم گل محمدی به دستیارانش ، جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام مهم گل محمدی به دستیارانش ، جدایی از پرسپولیس قطعی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید