پیوند استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان زمینه ساز توسعه گردشگری می گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این که پیوند استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان می تواند زمینه ساز توسعه گردشگری گردد، گفت: مشهد در حوزه گردشگری به نقطه قابل قبولی رسیده و این پیوند می تواند یاری بسیاری به گردشگری سیستان و بلوچستان و باعث ایجاد اشتیاق در بین مردم گردد.

پیوند استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان زمینه ساز توسعه گردشگری می گردد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان، تعدادی از فعالان گردشگری خراسان رضوی با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفت وگو کردند و در این دیدار احمدعلی موهبتی استاندار این استان اظهار کرد: تدبیر و تجربه فعالان گردشگری خراسان رضوی می تواند منافعی را برای هر دو استان فراهم آورد.

او اضافه کرد: ظرفیت گردشگری ظرفیتی بی بدیل است که می تواند به وضعیت اشتغال، فرهنگ و امنیت کشور رونق دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان این که مهم ترین ساختار حضور یک گردشگر رفتاری انسانی است، اضافه کرد: بدترین آفت نیز برای گردشگر بدعهدی است که می تواند موجب کاهش حضور گردشگران گردد.

او گفت: برخلاف اینکه سفر مردم سیستان و بلوچستان به مشهد زیاد است اما هزینه این سفر خیلی بالاست و اگر برای ارزان سازی سفر تورهایی تعریف گردد در کاهش هزینه ها بسیار تاثیرگذار است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پیوند استان های خراسان رضوی با این استان پیوندی مبارک است و می تواند زمینه ساز توسعه گردشگری گردد، اضافه کرد: مشهد در حوزه گردشگری به نقطه قابل قبولی رسیده و این پیوند می تواند یاری بسیاری به گردشگری سیستان و بلوچستان و باعث ایجاد اشتیاق در بین مردم گردد.

موهبتی ب ا اشاره به اینکه بعد مسافت در استان سیستان و بلوچستان یک اشکال جدی است و هزینه سفر را افزایش داده، اعلام کرد: باید با بسترسازی لازم هزینه های سفر در این استان را کاهش دهیم، امیدواریم صنعت گردشگری جای صنعت نفت را در کشور بگیرد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 639

به "پیوند استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان زمینه ساز توسعه گردشگری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیوند استان های خراسان رضوی و سیستان و بلوچستان زمینه ساز توسعه گردشگری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید