چین: آمریکا فوراً تحریم های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نماینده دائم چین در سازمان ملل ملل متحد با اشاره به اینکه تحریم های یکجانبه آمریکا علیه سوریه زندگی غیرنظامیان در این کشور را ویران می نماید، خواهان لغو فوری این تحریم های غیرانسانی شد.

چین: آمریکا فوراً تحریم های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ژانگ جون نماینده دائم جمهوری خلق چین در سازمان ملل متحد روز پنج شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره سوریه با اعلام اینکه تحریم های یکجانبه آمریکا علیه سوریه باعث ویرانی زندگی مردم این کشور شده و توانایی دولت سوریه برای مقابله با ویروس کرونا را کاهش می دهد، بر ضرورت لغو فوری این تحریم های غیرانسانی تأکید کرد.

این دیپلمات بلندپایه چینی طی نطق خود در نشست مجازی امروز شورای امنیت درباره سوریه توضیح داد: سال ها تحریم یکجانبه [از سوی آمریکا و متحدانش] که موجب تحمیل سختی های فراوان بر مردم سوریه شده است، باید فوراً برچیده گردد.

وی اضافه نمود: این تحریم های یکجانبه و زورگویانه به اقتصاد سوریه آسیب می زند، زندگی غیرنظامیان را ویران می نماید و ظرفیت سوریه برای مقابله با کووید-19 را کاهش می دهد. به همین دلیل، دبیرکل سازمان ملل متحد و نماینده ویژه او در امور بشردوستانه بارها خواهان لغو این تحریم ها شده اند.

نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد در ادامه اظهار داشت: ما قویاً از آمریکا می خواهیم که به این خواسته ها پاسخ مثبت دهد و بی درنگ تحریم های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند.

این مقام ارشد چینی تأکید کرد: دبیرخانه سازمان ملل متحد و دفتر هماهنگی امور بشردوستانه این سازمان باید توجه ویژه ای به این مسئله داشته باشند، تحقیقات و آنالیز ها در این زمینه را تقویت نمایند و نتیجه به شورای امنیت گزارش بدهند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4705

به "چین: آمریکا فوراً تحریم های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: آمریکا فوراً تحریم های یکجانبه خود علیه سوریه را لغو کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید