چین برای واکسیناسیون کرونا آماده می&zwnjشود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، ایالت های مختلف چین محموله هایی از واکسن های کووید 19 توسعه یافته در داخل این کشور سفارش داده اند. این در حالی است که مقامات بهداشت هنوز درباره تاثیرگذاری واکسن های مذکور یا شیوه دسترسی جمعیت 1.4 میلیاردی چین به آنها هیچ بیانیه ای منتشر نکرده اند.

چین برای واکسیناسیون کرونا آماده می&zwnjشود

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

تحت برنامه استفاده اضطراری، بیش از یک میلیون از کارمندان بخش درمان و افراد گروه های پر خطر در این کشور واکسن را تزریق نموده اند.

در حال حاضر چین 5 واکسن برای مقابله با ویروس کرونا توسعه داده که همه آنها در مراحل مختلف آزمایش های بالینی هستند. این واکسن ها اکنون در بیش از 12 کشور از جمله روسیه، مصر و مکزیک به افراد تزریق شده اند.

به گفته توسعه دهندگان، برخلاف واکسن بی و ان تک و فایزر که باید در دمای 70- درجه سانتیگراد نگهداری گردد، فراوریات چین را می توان در دمای 2 تا 8 درجه سانتیگراد ذخیره کرد. البته هنوز شیوه توزیع واکسن های چینی معین نشده است.

مقامات بهداشتی این کشور قبلاً اعلام نموده بودند، توسعه دهندگان قادر به فراوری 610 میلیون دوز واکسن تا انتها امسال میلادی هستند. همچنین سال آینده یک میلیارد دوز واکسن در این کشور فراوری می گردد.

هفته گذشته وزیر امورخارجه چین اظهار داشت توسعه دهندگان واکسن ها سعی دارند مرحله نهایی آزمایش بالینی واکسن ها را با سرعت بیشتر انجام دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6268

به "چین برای واکسیناسیون کرونا آماده می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین برای واکسیناسیون کرونا آماده می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید