کاناوارو: ایتالیا باید به ذات دفاعی خود برگردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران : کاپیتان پیشین ایتالیا معتقد است استفاده از تاکتیک های دفاعی بیشتر می تواند به فوتبال کشورش یاری کند.

کاناوارو: ایتالیا باید به ذات دفاعی خود برگردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرگزای خبرنگاران، به نظر فابیو کاناوارو نبود مدافع مستحکم و با کیفیت، تیم های ایتالیایی را وادار نموده به خط دفاع سه نفره روی بیاورند. دفاع وسط پیشین یوونتوس و تیم ملی ایتالیا که به لطف دفاع قابل اعتماد او آتزوری پیروز به فتح جام جهانی 2006 شد، در مورد تغییر رویه تاکتیکی بسیاری از تیم های ایتالیایی در دو سه سال اخیر و تبدیل شدن آنها از تیم هایی با تاکتیکی مبتنی بر دفاع به تیم های هجومی گفت: اگر دفاع سه نفره در فوتبال ایتالیا باب شده به خاطر این است که دیگر مانند قبل مدافعان قوی و قابل اعتماد که در موقعیت های تک به تک درصد پیروزیت بالایی داشته باشند، وجود ندارند.

ستاره پیشین تیم های اینتر، رئال مادرید، ناپولی و پارما که با اسکای اسپورت گفت و گو می کرد ادامه داد: در نتیجه کاهش تعداد مدافعان است که مربیان بیشتر به تاکتیک های هجومی روی آورده اند. ما ایتالیایی ها به عنوان کشوری که همه، فوتبالش را به خاطر قدرت دفاعی اش می شناسند باید به ذات فوتبال خود برگردیم چون همواره در دفاع پیروز بوده ایم و از این بابت نباید شرمسار و خجل باشیم.

ناپولی، اینتر، یوونتوس و فیورنتنیا از جمله تیم های ایتالیایی هستند که مدتی است از خط دفاع سه نفره استفاده می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 710

به "کاناوارو: ایتالیا باید به ذات دفاعی خود برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاناوارو: ایتالیا باید به ذات دفاعی خود برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید