کاهش 6 درصدی نرخ بیکاری در شاهرود و میامی طی دو سال اخیر

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/سمنان نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی از کاهش 6 درصد بیکاری در شهرستان های شاهرود و میامی طی دو سال گذشته اطلاع داد.

کاهش 6 درصدی نرخ بیکاری در شاهرود و میامی طی دو سال اخیر

علی اصغر خانی ،با بیان اینکه دولت و مجلس عزم جدی برای رفع مسائل مردم دارند اظهار کرد: اگر چه مردم در حال حاضر مسائل زیادی دارند، اما همه مسئولان برای رفع این موانع و مصائب ، عزم جدی دارند.

وی با بیان اینکه نماینده مردم در مجلس، باید زبان مردم باشد به کوشش های خود برای مردم حوزه انتخابیه پرداخت و اضافه نمود: در سال گذشته برای دو شهرستان شاهرود و میامی از محل اعتبارات محرومیت زدایی بالغ بر سه میلیارد تومان تخصیص داشته ایم و این عدد سال جاری به 161 میلیارد تومان افزایش یافته که 97 میلیارد تومان از این عدد مربوط به شهرستان میامی است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم بخش کالپوش و خصوصا نردین در عرصه های مختلف انقلاب ، نقش موثر و پر شوری داشته اند اظهار داشت: به عنوان نماینده مردم، خود را همیشه بدهکار شما می دانم و بی تردید به سهم خود برای تحقق حقوق مردم کوشش خواهم کرد.

وی بیان کرد: مردم کالپوش ، مردمی با صفا ، مهربان، سخت کوش با درخواست های حداقلی هستند که باید مطالبات این عزیزان محقق گردد.

خانی با بیان اینکه صلابت ، صبر و بردباری مردم بخش کالپوش ، زبانزد مردم استان است ادامه داد: باید همه بدانیم که مراجعه مردم برای رفع مسائل، توفیقی است که خداوند برای مسئولان فراهم نموده است .

وی با بیان اینکه بعضی از مسائل مطرح شده به وسیله اهالی این بخش به عنوان مسائل ملی مطرح هستند افزود: از زمان قبول مسئولیت نمایندگی مردم به مقدار 6 درصد مقدار بیکاری در شهرستان های شاهرود و میامی کاهش پیدا نموده است.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: با اعتبارات جذب شده از بودجه ملی ، سال جاری 20 کیلومتر از جاده اصلی کالپوش آسفالت شد.

وی از آب به عنوان یکی از اصلی ترین مسائل استان و شهرستان نام برد و توضیح داد: باید کوشش گردد تا مشکل آب شرب مردم این منطقه با جذب اعتبارات بودجه ملی و استانی رفع گردد.

نماینده شاهرود و میامی ادامه داد:تکمیل و تجهیز سالن های ورزشی بخش کالپوش ، بعد از مسئله تامین آب، یکی از مهمترین مطالبات مردم این منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10219

به "کاهش 6 درصدی نرخ بیکاری در شاهرود و میامی طی دو سال اخیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 6 درصدی نرخ بیکاری در شاهرود و میامی طی دو سال اخیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید