کتف آسیب دیده بی خیال نمی شود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مجتبی عابدینی با شرایط خاصی ورزش می کند.کیست که نداند کتف او آسیب دیده و هنوز هم خوب نشده است.

کتف آسیب دیده بی خیال نمی شود

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، وقتی همین چند هفته پیش راهی مسابقات جهانی مجارستان شد چشم خیلی از مسؤولان ورزش کشور برق زد که امید اول شمشیربازی در المپیک مصدومیت را کنار زده و با قدرت راهی این مسابقات شده است اما این مصدومیت لعنتی دست بردار نیست. شده مثل یک پاشنه آشیلی که روی اعصاب تلنگر می زند. با این حال مجتبی با ماجرا کنار آمده. نه این که دلش بخواهد مصدوم باشد و با درد بازی کند اما فعلا چاره ای نیست و کتف آسیب دیده همراه با درد در کنار کاپیتان شمشیربازی هست و اصلا تعیین نیست چه زمانی این کتف کاملا خوب خواهد شد.

تقریبا یک سالی بود که هیچ مسابقه ای به صورت جدی و رسمی در دنیای شمشیربازی برگزار نشد. تا این که به مسابقات جام جهانی مجارستان رسیدیم. محک خوبی بود، نه؟

خدا را شکر. بعد از کلی وقفه و نگرانی بالاخره در یک مسابقه خوب شرکت کردیم. دقیقا محک خوبی بود.وقفه ها دیگر داشت زیاد می شد. انصافا شرایط خوبی برقرار شد و بچه ها توانستند خودشان را محک بزنند.

راضی کننده بود؟

چرا که نه. هم برای بچه ها و هم برای خودم واقعا راضی کننده بود. یک جورهایی ولع مسابقه دادن داشتیم. انگار که یک کار غیر ممکن دارد انجام می شود. خدا را شکر. حالا باید ببینیم که در آینده چه اتفاق هایی خواهد افتاد.

تقریبا 4 ماه دیگر المپیک است. برنامه عابدینی برای این رقابت ها چیست؟ کتف آسیب دیده اجازه حرکت می دهد؟

والا مصدومیتم برطرف نشده. فعلا دکتر اصلانی دارد تلاش می کند و پی آر پی برایم تجویز کرده که انجام داده ام.مصدومیت دارد کهنه می شود و فعلا دارم با آن می سازم تا ببینیم چه پیش می آید.

نگرانی برای المپیک و ...

امیدوارم اتفاق های خوبی بیفتد. سه - چهار ماه زمان داریم و باید با جدیت بیشتری کار کنیم. مردم هم دعا کنند اتفاق های خوبی رقم بخورد. ما که داریم تلاش خودمان را می کنیم و باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود.

از اردوی تیم ملی چه خبر؟

از روز سه شنبه اردوی تیم ملی آغاز می شود. به این صورت که 15 روز اردو داریم و 4 روز استراحت. قرار است دو شمشیرباز ترکیه ای هم به ما ملحق شوند تا در اردویی مشترک با سرمربی اوکراینی شرکت کنیم. خدا را شکر شرایط خوب است و باید پیش برویم و ببینیم می شود مسابقه ای برگزار کرد یا نه؟

در جام جهانی مجارستان نیما زاهدی چشم ها را به خودش خیره کرد. طوری که پیمان فخری گفت کار را برای انتخاب سخت کرده است.

واقعا می توانم بگویم نیما پدیده بود. پیمان فخری راست می گوید. عملکرد نیما طوری بود که کار را برای سرمربی سخت کرده است. خیلی خوب بود. نه فقط نیما که بقیه بچه ها هم خوب بودند. این تیم و این بچه ها حرف های زیادی برای گفتن دارند.

در المپیک منتظر اتفاق های خوب باشیم؟

ان شاءا... که خیر است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7719

به "کتف آسیب دیده بی خیال نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتف آسیب دیده بی خیال نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید