کمیته امداد بحث توانمند سازی مددجویان را اولویت اصلی خود می داند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نهاد مقدس کمیته امداد از همان روز های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی نهضت خدمت رسانی به نیازمندان را سرلوحه فعالیت های خود قرارداده وامروز در فصل تازه خدمت رسانی علاوه بر دغدغه مندی رسیدگی به شرایط معیشتی مددجویان تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند، مباحث توانمندسازی آن ها را از اولویت های اصلی برنامه های خود می داند.

کمیته امداد بحث توانمند سازی مددجویان را اولویت اصلی خود می داند

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی ومردمی 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام راحل برای محرومیت زدایی در نظام ولایی تشکیل شد و امروز شاهد آثار وبرکات آن هستیم.

صالحی با بیان اینکه تامین سرپناه مقاوم ومسکن مناسب یکی از ارکان مهم توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت است، اضافه نمود: ساخت مسکن برای مددجویان تحت حمایت به وسیله هم افزایی منابع داخلی این نهاد با منابع بانکی، یاری های خیرین، ساماندهی وجمع آوری زکات انجام می گردد.

او اضافه نمود: نهاد مقدس کمیته امداد از همان روز های آغازین پیروزی انقلاب اسلامی نهضت خدمت رسانی به نیازمندان را سرلوحه فعالیت های خود قرارداده وامروز در فصل تازه خدمت رسانی علاوه بر دغدغه مندی رسیدگی به شرایط معیشتی مددجویان عزیز تحت حمایت وسایر اقشار نیازمند، مباحث توانمندسازی آنان را از اولویت های اصلی برنامه های خود می داند.

مدیرکل کمیته امداد استان با قدردانی از مشارکت مناسب خیران، نیکوکاران ومودیان زکات با این نهاد مقدس ومردمی ادامه داد: هم افزایی و مشارکت خیران ونیکوکاران در اجرای برنامه های حمایتی وتوانمندسازی این نهاد موجب ارتقاء اثر بخش خدمات شده و نقش بالایی در تحقق اهداف سازمانی این نهاد در حوزه توانمند سازی می گردد.

خبرنگاران زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1401 بروزرسانی: 24 مهر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 14094

به "کمیته امداد بحث توانمند سازی مددجویان را اولویت اصلی خود می داند" امتیاز دهید

1 کاربر به "کمیته امداد بحث توانمند سازی مددجویان را اولویت اصلی خود می داند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته امداد بحث توانمند سازی مددجویان را اولویت اصلی خود می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید