کنترل های بهداشتی در معابر مرزی با دقت ویژه انجام شود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان بررسی ها نشان می دهد که میزان همه گیری و اپیدمی این ویروس نسبت به موارد مشابه دیگر بسیار بالاتر است لذا با توجه به داشتن مرز و مراودات دو سوی مرز کنترل های بهداشتی در معابر مرزی با دقت ویژه انجام شود.

کنترل های بهداشتی در معابر مرزی با دقت ویژه انجام شود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی زینی وند 16 بهمن ماه در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی، سلامت زنان و خانواده گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور چین و مشاهده این بیماری در چند کشور دیگر، دانشگاه های علوم پزشکی استان نسبت به آگاه سازی مردم برای مقابله با این ویروس متناسب با مقتضیات و فرهنگ مردم استان به طور جدی اقدام نمایند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی با چاپ بروشور هایی متناسب با فرهنگ و شرایط منطقه مردم را نسبت به این موضوع آگاه نمایند.

زینی وند ادامه داد: از طرفی آگاه سازی مردم باید به گونه ای باشد که موجب تشویش اذهان عمومی و حساسیت بی جا برای مردم ایجاد نشود

معاون استاندار سیستان وبلوچستان همچنین با اشاره به جریان سیل در جنوب استان و پیامد های آن اضافه نمود: دانشگاه علوم پزشکی و دیگر دستگاه های مرتبط از جمله آب و فاضلاب باید دقت و توجه ویژه لازم برای جلوگیری از معضلات احتمالی پساسیل را داشته باشند چرا که به دلیل نوع خاک منطقه و ایجاد هوتک ها احتمال بروز بیماری های مرتبط وجود دارد.

زینی وند اعلام نمود: آب و فاضلاب نیز جدیت لازم برای ارائه آب شرب بهداشتی سالم به مردم منطقه داشته باشند و استاندارد های لازم برای آب شرب بهداشتی را رعایت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2008

به "کنترل های بهداشتی در معابر مرزی با دقت ویژه انجام شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل های بهداشتی در معابر مرزی با دقت ویژه انجام شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید