گتوزو: طرفداران میلان شکیبا باشند و به کاکا فرصت بدهند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: هافبک پیشین میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید نمود کاکا احتیاج به زمان دارد تا مجدداً خود را در میلان جا بیاندازد.

گتوزو: طرفداران میلان شکیبا باشند و به کاکا فرصت بدهند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، هفته گذشته بود که کاکای برزیلی با قراردادی 2 ساله بار دیگر به تیم فوتبال میلان پیوست. این هافبک 31 ساله که بازیکن آزاد به حساب می آمد 4 سال پس از اینکه روسونری ها او را در ازای 65 میلیون یورو به رئال مادرید فروختند به سن سیرو بازگشت.

جنارو گتوزو، هافبک پیشین میلان و سرمربی تیم فوتبال پالرمو در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت ایتالیا گفت: امیدوارم طرفداران میلان انتظار نداشته باشند همان کاکایی را ببینند که قبلا برای روسونری ها بازی می کرد. آنها باید شکیبا باشند تا او به روزهای خوبش بازگردد.

وی اضافه نمود: نباید فراموش کنیم که این هافبک برزیلی در 3 سال گذشته آنطور که باید بازی ننموده و قادر به ارائه بهترین بازی های خود نبوده است. به همین دلیل است که باید طرفداران میلان شکیبا باشند و به کاکا وقت بدهند. او بازیکن بزرگ و با شخصیتی است.

کاکا در سال 2003 از سائوپائولو برزیل به میلان پیوست و به مدت 6 سال برای روسونری ها بازی کرد. گتوزو و کاکا بین سال های 2003 تا 2009 در کنار هم برای روسونری ها بازی نموده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 598

به "گتوزو: طرفداران میلان شکیبا باشند و به کاکا فرصت بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گتوزو: طرفداران میلان شکیبا باشند و به کاکا فرصت بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید