گریزمان: بارسلونا با روزهای اوجش خیلی فاصله دارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا اعتراف کرد که تیمش در وضعیت ایده آل نیست اما به بهبود وضعیت آن امید دارد.

گریزمان: بارسلونا با روزهای اوجش خیلی فاصله دارد

به گزارش خبرنگاران، آنتوان گریزمان که شب گذشته (سه شنبه) در پیروزی 2 بر یک بارسلونا مقابل ویارئال گل اول تیمش را به ثمر رساند، معتقد است که آبی و اناری ها با روزهای اوج شان فاصله دارند اما این وضعیت بهبود پیدا خواهد کرد.

گریزمان گفت: ما از شرایط ایده آل مان خیلی فاصله داریم اما در بازی های بعدی همه چیز بهتر خواهد شد. باید به کار و تمرینات مان ادامه دهیم. تیم چند بازیکن جدید دارد که تازه وارد ترکیب شده اند. ما تمام تلاش مان را در زمین بازی انجام خواهیم داد.

گریزمان در مقایسه شرایطش در بارسلونا با آنچه در اتلتیکومادرید داشت، گفت: بارسلونا مانند اتلتیکو نیست و فرق دارد. اینجا سطح انتظارات متفاوت است. عملکرد خودم؟ آنقدرها بد نبوده ام، درست می گویم؟ تا الان سه گل زده ام. اما بله قبول دارم که می توانم بهتر از این باشیم و باید کار کنم.

بارسلونا با پیروزی در خانه زیردریایی زرد که سومین پیروزی اش در این فصل لالیگا بود، 10 امتیازی شد و الان در رده چهارم واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 930

به "گریزمان: بارسلونا با روزهای اوجش خیلی فاصله دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گریزمان: بارسلونا با روزهای اوجش خیلی فاصله دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید