گنده لاتِ تهران کشته شد؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ویدئویی که در فضای مجازی در حال انتشار است نشان می دهد هانی کُرده با حمله 6 نفر با چاقو کشته شده است اما در حال حاضر شرایط او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

گنده لاتِ تهران کشته شد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرارو، ساعت 10 شب دوشنبه هانی و مرد دیگری داخل یک خودروی پژو 206 در حال خوردن آبمیوه بودند که راکبان دو موتورسیکلت در مقابل آن توقف نموده و با چاقو و قمه به سمت هانی حمله نموده و او را به شدت مجروح کردند.

جام جم گزارش داد عابران که شاهد این درگیری بودند با پلیس و اورژانس تماس گرفته و موضوع را خبر دادند که قبل از حضور ماموران کلانتری ضاربان از محل گریختند. هانی نموده توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد که پزشکان کوشش برای نجات جان او را شروع کردند.

در حال حاضر شرایط او وخیم اعلام شده و در بخش مراقبت های ویژه بستری است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران با تائید این موضوع اعلام نمود؛ تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری عاملان این درگیری ادامه دارد.

هانی نموده از اراذل و اوباش سطح یک کشور است و بعد از ماجرای قتل وحید مرادی در زندان شایعاتی مطرح شد که که او دستور قتل وحید مرادی را صادر نموده بود، اما تحقیقات پلیسی این خبر را تکذیب کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1768

به "گنده لاتِ تهران کشته شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گنده لاتِ تهران کشته شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید