گوشی Mate 40 Pro سریع ترین و سبزترین پرچم دار هوآوی است

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، هواوی چند هفته پیش از آخرین گوشی موبایل پرچم دارش رونمایی کرد و قوی ترین عضو خانواده Huawei Mate 40 را به همگان نشان داد. Huawei Mate 40 Pro مجموعه ای قوی از ابزارهای تصویربرداری را در خود جای داده و قابلیت شارژ فوق سریع را به همراه دارد. در میان سایر ویژگی های این گوشی پرچم دار، می توان به پشتیبانی از فناوری 5G و چیپ ست بسیار سریع و قدرتمند آن نیز اشاره نمود. هواوی به تازگی اعلام نموده است که گوشی Huawei Mate 40 Pro علاوه بر اینکه لقب قدرتمندترین گوشی موبایل این برند را در اختیار دارد، سبزترین یا سازگارترین محصول با محیط زیست این شرکت تا به امروز است.

گوشی Mate 40 Pro سریع ترین و سبزترین پرچم دار هوآوی است

به گفته هوآوی در بسته بندی گوشی Huawei Mate 40 Pro میزان استفاده از پلاستیک را تا 28 درصد کاهش داده است. همچنین مقدار استفاده از اسناد کاغذی در باندل بسته بندی این گوشی هوشمند نیز 90 درصد کاهش داشته که عدد چشم گیری است. حالا که صحبت از اعداد و ارقام شد، این را هم بگوییم که هواوی تعداد صفحات دفترچه آغاز سریع استفاده (Quick Start Guide) از این گوشی را از 340 صفحه به تنها 44 صفحه رسانده است. هواوی می گوید با این کار، میزان صفحاتی را که احتمالا بسیاری از کاربران هرگز مطالعه نمی نمایند و آنها را نخوانده کنار می گذارند، کاهش داده است.

هواوی تصمیم دارد تعهدش نسبت به حرکت به سمت حفظ محیط زیست را از این هم بیشتر کند. این شرکت می خواهد از یک کارت وارانتی دیجیتالی جدید استفاده کند که به کاربران اجازه می دهد اسناد مورد نیازشان را با اسکن کردن یک کد QR که درون حافظه گوشی موبایل شان ذخیره می گردد، به دست بیاورند. راه دیگر نیز دانلود کردن همین اسناد به صورت الکترونیک از وب سایت رسمی هواوی است. مهم تر اینکه هواوی می گوید تنها در 3.8 درصد از اجزای بسته بندی گوشی موبایل Huawei Mate 40 Pro از پلاستیک استفاده شده است.

والتر جی (Walter Ji) رییس شرکت فناوری های الکترونیکی مصرفی هواوی (Huawei Technologies Consumer Business) درباره راستا در حال طی شدن توسط این شرکت گفته است: هواوی درک می نماید که باید قدم های بزرگی در صنعت گوشی هوشمند برداشته گردد تا بتوانیم با مسائل زیست محیطی مهم و فزاینده ای که هر روز با آنها روبرو هستیم، مقابله کنیم. عرضه سبزترین گوشی موبایل هوشمند، یعنی Huawei Mate 40 Pro کاهش های شدیدی در استفاده از پلاستیک و کاغذ در بسته بندی را به همراه داشته است و اینها تنها بخشی از قدم های ما در سفری است که برای اطمینان یافتن از یک آینده سبزتر و روشن تر آغاز نموده ایم.

هواوی در راستای ابتکار و عملنمودهای سازگار با محیط زیست، در بسته بندی محصولاتش به جای استفاده از رنگ های شیمیایی مضری که مبتنی بر نفت هستند، از رنگ های قابل تجزیه ای استفاده می نماید که از دانه سویا به دست می آیند. این شرکت از سال 2013 از پلاستیک های زیستی معروف به بایو پلاستیک (Bioplastic) استفاده و اعلام نموده است 30 درصد از پلاستیک های زیستی که استفاده می نماید، از روغن کرچک به دست می آیند. استفاده از این راه حل به هواوی یاری نموده میزان آلاینده هایش را تا 612 تن در سال کاهش دهد.

به هر حال نوع بشر در صورت علاقه به ادامه زندگی بر روی کره زمین، باید از میزان فراوری زباله و آلاینده خود بکاهد چون در غیر این صورت زمین گنجایش تحمل این میزان آلایندگی نخواهد داشت. هوآوی نیز سعی نموده قدم به همین دلیل بگذارد.

منبع: فرارو
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6092

به "گوشی Mate 40 Pro سریع ترین و سبزترین پرچم دار هوآوی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی Mate 40 Pro سریع ترین و سبزترین پرچم دار هوآوی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید