3570 دانش آموز زنجانی زیر چتر کمیته امداد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: اکنون 3570 دانش آموز زنجانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دارند و 200 سالمند زنجانی نیز اخیرا به تحت پوشش این کمیته قرار گرفتند.

3570 دانش آموز زنجانی زیر چتر کمیته امداد

هدایت صفری ظهر امروز (5 بهمن ماه) در جلسه ساماندهی امور سالمندان در اپیدمی کرونا که در محل استانداری زنجان برگزار گشت، با بیان اینکه برنامه عملیاتی کمیته حمایت و پشتیبانی در راستای ساماندهی سالمندان، ساماندهی شده و یک هدف کلی و 8 هدف جزئی معین شده است، اظهار کرد: 120 مرکز نیکوکاری به صورت محله محور فعال شده و 13 مرکز نیکوکاری نیز در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد که فرابخشی بوده و مختص افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان نیست.

وی با بیان اینکه 36 خدمت به صورت غیرحضوری به سالمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ارائه می شود، اضافه کرد: شماره تلفن 096887 برای سالمندان کم سواد و سالمندانی که دسترسی به اینترنت ندارند تهیه شده تا درخواست های ارسال شده پیگیری شود و در راستای تسهیل در ارائه خدمات به سالمندان استفاده از کدهای USSD برای مساعدت آحاد مردم و برای شماره تلفن نیکوکاری؛ 33116 نیز هماهنگی های اولیه اجرا شده و در دهه فجر رونمایی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 511 مورد مثبت ابتلا به کرونا در سالمندان دارای بیماری زمینه ای تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان شناسایی شده که در هفته اخیر 10 مورد مثبت بوده است، شرح داد: از ابتدای آذرماه تا به امروز 656 میلیون تومان تامین تجهیزات و دارو اجرا شده و 37 کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز نیز خریداری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از توزیع 10 هزار بسته بهداشتی کرونا به جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خبر داد و گفت: 65 هزار و 581 عدد ماسک در بین نیازمندان استان توزیع شده است، گفتنی است 7 میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت ماهانه در حوزه سالمندان به صورت فوق العاده هزینه شده است.

صفری با بیان اینکه از تحت پوشش قرار دریافت 200 خانواده جدید که تحت پوشش هیچ ارگان دولتی نبودند در بخش ساماندهی سالمندان خبر داد و گفت: در حال حاضر 3570 دانش آموز زنجانی نیز تحت پوشش این کمیته قرار دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 6974

به "3570 دانش آموز زنجانی زیر چتر کمیته امداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3570 دانش آموز زنجانی زیر چتر کمیته امداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید