90 میلیون، ورودی تیم ها برای لیگ برتر بسکتبال

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ورودی لیگ برتر بسکتبال با 10 درصد افزایش به 90 میلیون تومان برای هر تیم رسیده است و یازدهم مهر نیز زمان پذیرش تیم ها در لیگ است.

90 میلیون، ورودی تیم ها برای لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرنگاران ،جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال برگزار گردید تا تیم های شرکت نماینده در این دوره از رقابت های لیگ برتر، برنامه خود را برای فصل جدید بدانند.

در این جلسه که نمایندگان 12 تیم در آن شرکت کردند و از حضور رسمی خود در لیگ برتر پیش رو خبر دادند، نحوه برگزاری مسابقات و بسته شدن تیم ها تعیین شد و بایدها و نباید هایی برای تیم های شرکت نماینده در نظر گرفته شد. بر اساس این الزامات، هر تیم می تواند 15 بازیکن ایرانی و 2 بازیکن خارجی داشته باشد. ضمن اینکه تیم ها باید تا انتها دور رفت، فهرست نهایی بازیکنان خود را اعلام نمایند.

بازیکنان خارجی تیم ها باید تا قبل از مرحله پلی آف نهایی شوند و پس از آن امکان تغییر وجود ندارد مگر اینکه پزشکان موافق تغییر باشند.

همچنین در طول مسابقات به دلیل دیدارهای تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی، 25 روز وقفه وجود دارد.

بر اساس برنامه ریزی انجام گردیده، لیگ برتر به سال آینده کشیده می گردد، به این ترتیب که مسابقات مرحله پلی آف قبل از نوروز به انتها می رسد و مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ در سال 98 برگزار می گردد.فاصله زمانی بین سی ام مهر تا سوم آبان برای آغاز لیگ در نظر گرفته گردیده اما هنوز تاریخ دقیق اعلام نگردیده است. تیم ها تا 20 روز قبل از آغاز مسابقات باید انتقالات بازیکن خود را انجام دهند. ورودی لیگ با 10 درصد افزایش به 90 میلیون تومان برای هر تیم رسیده است و یازدهم مهر نیز زمان پذیرش تیم ها در لیگ است.

4،230

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 70

به "90 میلیون، ورودی تیم ها برای لیگ برتر بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "90 میلیون، ورودی تیم ها برای لیگ برتر بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید