واکنش رسمی غول فوتبال ایتالیا به جذب طارمی ، تکلیف ستاره ایرانی پورتو در برنامه زنده تعیین شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مدیرورزشی باشگاه مطرح اروپایی به انتقال ستاره ایرانی باشگاه پورتو واکنش نشان داد.

واکنش رسمی غول فوتبال ایتالیا به جذب طارمی ، تکلیف ستاره ایرانی پورتو در برنامه زنده تعیین شد

به گزارش خبرنگاران آنلاین، مهدی طارمی با وجود حذف ایران از دور گروهی جام جهانی 2022، با به ثمر رساندن دو گل و بازی های قابل قبول، یکی از برترین های تیم کی روش بود. او که دوران موفقی را در پورتو سپری می نماید، از سال گذشته مورد توجه چند باشگاه مطرح اروپایی قرار گرفته و یک نشریه ایتالیایی هفته گذشته از باشگاه اینتر به عنوان جدیدترین مشتری مهاجم ایرانی اطلاع داد.

  • 800 میلیارد تومان برای جذب مهدی طارمی | هزینه نجومی باشگاه مطرح برای جایگزینی ستاره برزیلی

طارمی تا سال 2024 با پورتو قرارداد دارد و ارزش فعلی او حدود 25 میلیون یورو است. کالچو مرکاتو وب هفته پیش از تمایل سرمربی اینتر برای جذب این بازیکن در تابستان سال آینده اطلاع داد. به این ترتیب اگر چنین انتقالی صورت بگیرد و باشگاه ایتالیایی خواستار جذب مهدی در سال2023 باشد، پورتو با دریافت مبلغی قابل توجه بابت رضایت نامه او، می تواند سود خوبی به دست بیاورد و معامله ای دو سر برد رقم بخورد.

خاویر زانتی، مدیرورزشی باشگاه اینتر ایتالیا که میهمان تلفنی ویژه برنامه جام جهانی در شبکه سه بود، نسبت به این خبر واکنش نشان داده و بیان کرد اینتر هنوز اقدام خاصی برای جذب مهدی طارمی انجام نداده است.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از سوی باشگاه اینتر برای مهدی طارمی وجود دارد؟ گفت: نه! در این لحظه با بازیکنانی که در حال حاضر داریم، کار می کنیم. می خواهیم فصل جاری را با تیمی که داریم پشت سر بگذاریم. قطعا فرصت هایی که در بازار است را باید مورد آنالیز قرار بدهیم و ببینیم که چه بازیکنانی را احتیاج داریم. در حال حاضر ولی نه.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آذر 1401 بروزرسانی: 23 آذر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 14599

به "واکنش رسمی غول فوتبال ایتالیا به جذب طارمی ، تکلیف ستاره ایرانی پورتو در برنامه زنده تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش رسمی غول فوتبال ایتالیا به جذب طارمی ، تکلیف ستاره ایرانی پورتو در برنامه زنده تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید