آمریکایی ها سال آینده افغانستان را ترک می نمایند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، ایسنا نوشت: آمریکا به روسیه هشدار داد، ایجاد تهدیدات برای امنیت سربازانش در افغانستان را نمی پذیرد. وزیر خارجه آمریکا همچنین خاطرنشان کرد که تا ماه مه سال آینده میلادی نیروهای کشورش از افغانستان خارج خواهند شد.

آمریکایی ها سال آینده افغانستان را ترک می نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا تاکید نمود که طبق توافق نامه دوحه تا ماه مه سال 2021 ارتش آمریکا از افغانستان خارج می گردد.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه توضیح داد: ما با طالبان توفق نامه امضا کردیم سربازان مستقر در افغانستان را به صفر می رسانیم. ما نیروهای خود را از آنجا بیرون می بریم. امکان دارد ماه مه سال 2021 این اتفاق بیفتد.

او همچنین با اظهار نظر درباره ادعای پیشنهاد جوایزی از سوی روسیه به نیروهای طالبان برای کشتن سربازان آمریکایی گفت: ما به روسیه هشدار داده ایم ایجاد تهدیدات برای امنیت سربازان آمریکایی در افغانستان را نمی پذیریم.

پامپئو هنگام سخنرانی در جلسه شهادت سنای آمریکا و در پاسخ به سوالی از سوی سناتور باب منندز گفت: می توانم به شما این اطمینان را بدهم هر وقت که با سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه صحبت کردم تمامی مسائلی را که جان آمریکایی ها را در معرض خطر قرار می دهد، مطرح کردم.

وی از گفتن اینکه آیا به ترامپ توصیه می نماید موضوع را با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری آمریکا مطرح کند، امتناع کرد اما گفت رئیس جمهوری روسیه موضع ایالات متحده را کاملاً خوب می داند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 4315

به "آمریکایی ها سال آینده افغانستان را ترک می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی ها سال آینده افغانستان را ترک می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید