خبرنگاران هواپیمایی آسمان یک پرواز راستا بجنورد را لغو کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، بجنورد- خبرنگاران- مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت آسمان برنامه پروازی خود را در روز یکشنبه 31 فروردین در جهت تهران - بجنورد لغو کرد.

خبرنگاران هواپیمایی آسمان یک پرواز راستا بجنورد را لغو کرد

محمدابراهیم قدمگاهی روز شنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت: این شرکت و همچنین شرکت های ماهان و ایران ایر در این ایام که با شیوع ویروس کرونا روبرو هستیم تعدادی زیادی از برنامه های پروازی خود را در اسفند ماه سال گذشته و همچنین فروردین سال جاری لغو نموده بودند.

شیوع ویروس کرونا باعث کاهش پروازهای خطوط هوایی به مقصد این فرودگاه شده به گونه ای که در هر هفته تنها یک و بعضا دو پرواز در راستا تهران - بجنورد انجام می گردد، این در حالی است که شرکت های هواپیمایی آسمان، ماهان و ایران ایر در هر هفته 7 پرواز در راستا تهران - بجنورد دارند اما به علت کاهش تعداد مسافر، عمده این پروازها لغو شد.

فرودگاه بجنورد به علت شرایط خاص اقلیمی و مکانی، احتیاج به هواپیمای خاص دارد که هم اکنون عمدتا هواپیماهای فوکر در این فرودگاه برنامه پروازی دارند و در فصل زمستان شمار زیادی از پروازها به علت بدی آب و هوا لغو می گردد.

هم اکنون در هفته 7 پرواز رفت و برگشت در راستا تهران - بجنورد توسط شرکت های ماهان، آسمان و ایران ایر انجام می گردد.

استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر 700 کیلومتر و تا مشهد 250 کیلومتر است.

فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی فعال است که دارای یک باند به ابعاد 4200 در 45 متر، اپرون به ابعاد 245 در 118 متر، تاکسی وی عمود به ابعاد 23 در 120 متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت 1700 متر مربع و ترمینال جدید به مساحت 4600 مترمربع است.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2569

به "خبرنگاران هواپیمایی آسمان یک پرواز راستا بجنورد را لغو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواپیمایی آسمان یک پرواز راستا بجنورد را لغو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید