انتقاد مقام دولتی از ایجاد دوگانه مختلف درباره کرونا

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران : معاون دفتر رئیس جمهوری با انتقاد از ایجاد دوگانه مختلف درباره کرونا اظهار کرد: دوگانه قصور حاکمیت/ مردم، دوگانه محدودیت های عرفی/ مذهبی مانند دوگانه ترکیه/عراق یا نمک آبرود/جمکران و ... تنها سبب می گردد که سلامت شهروندان هزینه نمایش های غیرمسوؤلانه سیاسی گردد.

انتقاد مقام دولتی از ایجاد دوگانه مختلف درباره کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

رویارویی با بحران کرونا، مستلزم تصمیماتی پیچیده و چند ساحتی است ؛ سلامت عمومی در اوج گیری های بیماری، سلامت روان شهروندان در تجدید قرنطینه ها، معیشت شهروندان با حقوق غیر ثابت و دهک های متوسط و پایین در محدودیت های اعمالی ... .

آداب مشارکت در تصمیم سازی جمعی اقتضا می نماید که هر دستگاه، برای قانع کردن کل مجموعه کوشش کند و با ارائه داده ها و دلایل بخش خود، ترتیب اولویت ها را به سود آنچه خود، خیر همگانی و مصلحت عمومی می داند تغییر دهد. ایجاد درک مشترک از تهدیدها و راهکار ها، دلیل مباحثه در ستاد ملی است.

در شرایط تحریم به دلیل آثار مخرب مالی و تنگناهای معیشتی، اعمال محدودیت های سختگیرانه کرونایی با پیچیدگی های بیشتری روبرو می گردد؛ بنابراین بسیار مهم است که از دوگانه سازی ها دوری کنیم و به آداب تصمیم سازی جمعی وفادار بمانیم.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7966

به "انتقاد مقام دولتی از ایجاد دوگانه مختلف درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مقام دولتی از ایجاد دوگانه مختلف درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید