اهدا یک واحد آپارتمان به کیمیا علیزاده؛ بانوی مدال آور ایران در المپیک

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سومین نشست شورای عالی ورزش و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز، یک واحد آپارتمان از سوی استاندار البرز به کیمیا علیزاده قهرمان المپیکی استان البرز اهدا شد.

اهدا یک واحد آپارتمان به کیمیا علیزاده؛ بانوی مدال آور ایران در المپیک

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از کرج، سومین نشست شورای عالی ورزش و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز عصر امروز در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار گردید.

در این جلسه طهایی استاندار البرز، حقیقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، قائمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان،کیمیا علیزاده قهرمان المپیکی البرز، معاونین اداره کل ورزش و جوانان، روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها و جمعی از روسای هیئت های ورزشی حضور داشتند.

ارائه اهم برنامه ها و فعالیت های اداره ورزش و جوانان استان البرز، آنالیز اقدامات اجرا شده در مورد تشکیل کارگروه صنعت و ورزش، پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور، پیشنهاد تدوین طرح کاهش آسیب های فضای مجازی و نقش دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد بحث و آنالیز گرفت.

در سرانجام مراسم نیز یک واحد آپارتمان از سوی استاندار البرز به کیمیا علیزاده قهرمان المپیکی استان البرز اهدا شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2291

به "اهدا یک واحد آپارتمان به کیمیا علیزاده؛ بانوی مدال آور ایران در المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدا یک واحد آپارتمان به کیمیا علیزاده؛ بانوی مدال آور ایران در المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید