با کشف اموال مسروقه، کارگاه تولیدی جانی دوباره گرفت

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی از دستگیری سارق کارگاه تولیدی و کشف 800 میلیون تومان از اموال مسروقه خبر داد.

با کشف اموال مسروقه، کارگاه تولیدی جانی دوباره گرفت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی گفت: پانزدهم آذر ماه پرونده ای از کلانتری 170 کهریزک با موضوع سرقت از کارگاه تولیدی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد که براساس تحقیقات بعمل آمده، مالباخته گفت، چندین مرحله از کارگاه تولیدی اش اموالی به ارزش تقریبی 8 میلیارد ریال به سرقت رفته به نحوی که منجر به توقف خط تولید و بیکار شدن 25 نفر از کارگرانش شده است.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی ابراز داشت: شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف اموال مسروقه بصورت ویژه در دستور کار تیم عملیاتی مبارزه با سرقت پایگاه قرارگرفت، در بازدید صحنه سرقت هیچگونه آثار جبری از ورود به کارگاه مشاهده نشد و همین موضوع فرضیه آشنایی سارق یا سارقان با محل سرقت را قوت بخشید.

وی اعلام کرد: تحقیقات میدانی در محل سرقت و محیط پیرامونی آن ادامه یافت و دوربین کارگاه های مجاور که مشرف به راستا ورود به کارگاه مالباخته بوده مورد بررسی و بازبینی قرارگرفت و مشخص شد درچند روز متوالی و در زمان تعطیلی کارگاه فرد ناشناسی با صورت کاملاً پوشیده با پارچه و کلاه به راحتی و احتمالا با استفاده از کلید وارد کارگاه شده و اموال را با خود از کارگاه خارج می کند.

این مقام انتظامی شرح داد: کارآگاهان دست از تلاش برنداشته و به تحقیقات خود در خصوص محل و کیفیت فروش اینگونه اموال ادامه دادند تا اینکه نمونه هایی از اموال مسروقه مورد ادعای مالباخته را در کارگاه فردی به هویت محسن در منطقه شورآباد کهریزک رویت کردند، مالباخته با توجه به مارک و شماره سریال دستگاه های اینورتر مسروقه، اعلام داشت که بخشی از اموال مسروقه اش است.

گودرزی افزود: با هماهنگی قضایی محسن دستگیر و در تحقیقات بعمل آمده اعلام کرد اموال را از فردی به نام غدیر که تبعه افغانستان بوده به مبلغ 500 میلیون تومان خریداری کرده و از مسروقه بودن اموال اظهار بی اطلاعی کرد.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم پیروز به دستگیری غدیر شده و در تحقیقات بعمل آمده به سرقت دستگاه های اینورتر از کارگاه مالباخته و فروش آن ها اعتراف کرد و کلیه اموال مسروقه مورد ادعای مالباخته از انبار و کارگاه محسن کشف و با هماهنگی قضایی به مالباخته برگشت.

گودرزی اعلام کرد: متهم و خریدار اموال مسروقه به دستور رئیس شعبه 103 دادگاه عمومی کهریزک زندانی شدند، بنا به اظهارات مالباخته، کشف اموال مسروقه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی موجب اشتغال مجدد کارگران کارگاه و رونق تولید آن کارگاه شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 7263

به "با کشف اموال مسروقه، کارگاه تولیدی جانی دوباره گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کشف اموال مسروقه، کارگاه تولیدی جانی دوباره گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید