ترکیب احتمالی پرسپولیس برای اولین بازی جام حذفی ، فرصت ویژه یحیی به چند. نیمکت نشین

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، قهرمان نیم فصل لیگ برتر امروز در جام حذفی به مصاف ون پارس اصفهان می رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای اولین بازی جام حذفی ، فرصت ویژه یحیی به چند. نیمکت نشین

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم پرسپولیس امروز از ساعت15 امروز در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در استادیوم آزادی میزبان تیم دسته اولی ون پارس اصفهان است.

پرسپولیس که نیم فصل اول لیگ برتر را با قهرمانی به خاتمه رساند در نخستین بازی حذفی اش حریف نسبتا ساده ای در مقابل دارد. ون پارس اصفهان در لیگ یک ایران رتبه دهم را در اختیار دارد و نیم فصل اول این رقابت ها را با حضور در این رتبه دورقمی به خاتمه رسانده است. این تیم 2 بازی آخرش را در لیگ یک برده و در آخرین بازی خوشه طلایی را در ساوه شکست داده است. ون پارس در نقل وانتقالات نیم فصل سه چهار بازیکن نو هم به خدمت گرفته که یکی از آنها رضا کرملاچعب بازیکن اسبق پرسپولیس است. پرسپولیسی ها در تقابل با این تیم دسته اولی شیخ دیاباته و سعید صادقی را به علت مصدومیت در اختیار ندارند اما با وجود این به نظر نمی رسد کار سختی برای عبور از سد ون پارس داشته باشند. پرسپولیس تا به امروز در این مرحله از جام حذفی حذف نشده اما یک بار سال 95قبل از این مرحله به قشقایی شیراز باخته و نتوانسته به مرحله یک شانزدهم برسد.

اما کادر فنی پرسپولیس برای این ملاقات احتمالا نفرات زیر را برای بازی در ترکیب اصلی در نظر خواهد گرفت:

علیرضا بیرانوند یکی از برترین بازیکنان پرسپولیس و شاید یکی از عوامل اصلی سرخ ها در قهرمانی نیم فصل تمام بازی های لیگ را تا هفته پانزدهم در درون دروازه تیم یحیی گل محمدی ایستاد و در بازی جام حذفی هم بدون شک می تواند گزینه اصلی برای حضور در ترکیب اصلی باشد اما شاید گل محمدی از این فرصت استفاده کند و احمد گوهری را بعد از مدت ها به زمین بفرستد.

در خط دفاعی بعید بنظر می رسد شاهد تغییر آنچنانی ازسوی کادر فنی باشیم و به احتمال فراوان گولسیانی و پورعلیگنجی همچنان زوج میانی قلب دفاع پرسپولیس خواهند بود ولی محتمل است سرمربی سرخ ها از فرشاد فرجی بجای یکی از این دو بازیکن استفاده کند.

اما گل محمدی در کناره ها ممکن است دست به تغییرات بزند و از وحدت هنانوف که عملکرد درخشانی به عنوان بازیکن تعویضی در دو بازی اخیر سرخ ها داشته به جای دانیال اسماعیلی فر در ترکیب اصلی و در سمت چپ خط دفاعی استفاده کند.

در سمت چپ خط دفاعی علی نعمتی انتخاب اصلی خواهد بود.

در خط میانی سینا اسدبیگی باتوجه به عملکرد خوب در دو بازی اخیر سرخ ها به احتمال زیاد در کنار میلاد سرلک در ترکیب اصلی قرار بگیرد و باتوجه به غیبت سعید صادقی، سروش رفیعی و سیامک نعمتی را می توان گزینه های جانشین این بازیکن در ترکیب اصلی دانست.

وحید امیری و امید عالیشاه دیگر گزینه های احتمالی یحیی گل محمدی در خط هافبک هستند که با توجه به خصوصیات بازی خود می توانند در مواقع لزوم به مدافعان و یا مهاجمان اضافه شوند.

محمد عمری، ستاره نوظهور این روزهای پرسپولیس انتخاب اصلی در خط آتش سرخ ها در بازی امروز خواهد بود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند(احمد گوهری)، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، وحدت هنانوف، علی نعمتی، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، سروش رفیعی(سیامک نعمتی)، وحید امیری، امید عالیشاه و محمد عمری.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 14999

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس برای اولین بازی جام حذفی ، فرصت ویژه یحیی به چند. نیمکت نشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس برای اولین بازی جام حذفی ، فرصت ویژه یحیی به چند. نیمکت نشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید