تریلر گیم پلی نو سونیک فرانتیرز روی مبارزات تمرکز دارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مراسم E3 سال جاری برگزار نشد. با اینحال شرکت های بازی سازی همچنان عناوین خود را در ماه ژوئن به هواداران ارائه می نمایند. سونی چندی پیش مراسم خود را برگزار کرد و اطلاعات زیادی از عناوین مختلف خود منتشر کرد. شرکت سگا نیز با عنوان بعدی خود به نام سونیک فرانتیرز (Sonic Frontiers) میخواهد تا دوباره به دنیای بازی های ویدئویی بازگردد.

تریلر گیم پلی نو سونیک فرانتیرز روی مبارزات تمرکز دارد

چند روز پیش بود که یک تریلر از گیم پلی بازی نو سونیک منتشر شد. حال یک تریلر دیگر نیز از این بازی عرضه شده است. در این تریلر بیشتر تمرکز روی مبارزات است. از نکات مهم بازی سونیک فرانتیرز، دنیا باز بودن آن است. همینطور اینکه دنیای این بازی به نسبت بسیار بزرگ است. در تریلر نو به توانایی های مختلف بازیکنان برای مبارزه اشاره شده است.

پس اینطور که به نظر می رسد بازی نو سونیک چندان هم خسته کننده نیست. به علت اینکه بخش مبارزات بسیار متنوع و مجذوب کننده است. البته نمی توان گفت که تمرکز اصلی شرکت سازنده مبارزات بوده است. مانند گذشته جوجه تیغی دوست داشتنی ما توانایی مشت زدن، دویدن بسیار سریع و در نتیجه فرار کردن را دارد. حال تعدادی حرکت نو مثل استفاده از یک موج برای دورکردن دشمنان و موارد دیگر نیز به این کاراکتر اضافه شده است.

یکی از موارد مجذوب کننده اضافه شده حرکات تمام کننده (Finishers) است. با این حرکات سونیک دشمنان خود را با روش های مختلف از بین خواهد برد که بسیار مجذوب کننده است. بازیکنان می توانند با سونیک دور یک کرکتر بچرخند تا او را گیج نموده و دفاع آن را از بین ببرند. به طور کلی تنوع حرکات در این بازی بسیار زیاد است. بنابراین مبارزات هرگز خسته کننده نخواهند شد.

یکی دیگر از نکته های قابل توجه برداشت تعدادی از حرکات از فیلم سونیک است. پس برای هواداران این فیلم ها نیز بازی حالتی آشنا خواهد داشت. سگا کوشش زیادی برای تبلیغ عنوان نو خود می نماید. دیدگاه های مختلفی نیز در خصوص عنوان سونیک فرانتیرز وجود دارد. بعضی معتقدند که این بازی بسیار مجذوب کننده است. بعضی دیگر نیز اعتقاد دارند که تبدیل سونیک به یک عنوان دنیا باز تصمیم اشتباهی است. به علت اینکه سونیک محتوای چندانی ندارد. حال باید صبر کرد و دید که این بازی چگونه عمل خواهد نمود.

منبع: Gamerant.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 12886

به "تریلر گیم پلی نو سونیک فرانتیرز روی مبارزات تمرکز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر گیم پلی نو سونیک فرانتیرز روی مبارزات تمرکز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید