تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سپاه روح الله مرکزی منعقد شد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران از کمیته امداد، قنبر موسی نژاد در این رابطه گفت: منابع کمیته امداد در بخش اشتغال دو گروه است، در بخش اول برای استان مرکزی سال جاری 43 میلیارد تومان از محل تبصره 16 بودجه کشور اختصاص داده شده و بخش دوم 64 میلیارد تومان منابع اشتغال روستایی است.

تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سپاه روح الله مرکزی منعقد شد

وی اضافه کرد: طی شش ماهه نخست سال جاری 606 فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی ایجاد شده است.

موسی نژاد با اشاره به اجرای طرح جدید راه بران شغلی در کمیته امداد، گفت: این طرح در حال تکمیل مراحل پایانی است و به موجب آن با بهره گیری از اساتید دانشگاه و کارآفرینان برتر راهنمایی گری و مشاوره شغلی مددجویان با انجام احتیاج سنجی و شرایط و استعدادهای مناطق انجام خواهد شد.

وی ایجاد روحیه خودباوری و تقویت فرهنگ کار، حفظ و ارتقای کرامت انسانی و زمینه سازی برای هم افزایی را از اهداف تفاهم نامه همکاری با قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روح الله استان عنوان و بیان نمود: ایجاد زمینه برای بروز توانایی های خانوارهای تحت حمایت، استفاده از ظرفیت کارآفرینان و پیشگیری از بروز آسیب های اجتماعی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

سید حسن شریفی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه روح الله استان نیز گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در ارائه مشاوره های تخصصی طرح های اشتغالزا، تأمین فضا و امکانات آموزشی و شناسایی ارائه دهندگان خدمات کسب و کار روستایی با کمیته امداد همکاری خواهد نمود.

لازم به ذکر است استفاده از ظرفیت طرفین تفاهم نامه برای ایجاد اشتغال پایدار، بازاریابی و فروش محصولات مددجویان و استفاده از ظرفیت مالی دو دستگاه به منظور برگزاری دوره های آموزشی از تعهدات مشترک طرفین در این تفاهم نامه است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 232

به "تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سپاه روح الله مرکزی منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفاهم نامه همکاری میان کمیته امداد و سپاه روح الله مرکزی منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید