کوشش انگلیس برای جلب یاری چین در مقابله با گروه های تروریستی در سوریه

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نخست وزیر انگلیس میخواهد در ملاقات با رئیس جمهور چین از وی بخواهد تا از مبارزه لندن با گروه های تروریستی در سوریه حمایت کند.

کوشش انگلیس برای جلب یاری چین در مقابله با گروه های تروریستی در سوریه

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از میرور، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس میخواهد در جریان سفر رسمی ژی جین پینگ رئیس جمهور چین به لندن، خواهان یاری چین به مقابله علیه تروریسم در سوریه گردد.

نخست وزیر انگلیس ظاهراً میخواهد از نفوذ رئیس جمهور چین بر ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه استفاده کند تا فضایی را برای مبارزه انگلیس علیه تروریسم در سوریه ایجاد کند. کامرون سعی می نماید تا از تقابل و رویارویی هوایی جنگنده های نیروی هوایی انگلیس با میگ های روسی جلوگیری کند.

بر اساس اعلام رسانه های خبری، انگلیس میخواهد حملات هوایی را علیه مواضع تروریست های داعش شروع کند، ولی نخست وزیر انگلیس برای شروع عملیات هوایی در سوریه احتیاج به تصویب مجلس دارد.

روسیه از اواخر سپتامبر گذشته تا به امروز حملات هوایی علیه داعش را در سوریه شروع نموده است. در حالی که مسکو اعلام نموده است که هدف اصلی از حملات هوایی در سوریه تضعیف تروریست های داعش است ولی کشورهای غربی مدعی هستند که هدف مسکو از این اقدام، حمایت و تقویت دولت بشار اسد بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1757

به "کوشش انگلیس برای جلب یاری چین در مقابله با گروه های تروریستی در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش انگلیس برای جلب یاری چین در مقابله با گروه های تروریستی در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید