کوشش سنای آمریکا برای جلوگیری از خروج کامل نظامی از افغانستان

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا به لایحه ای جهت ایجاد موانعی برای جلوگیری از خروج کامل نیروهای آمریکایی از افغانستان رأی مثبت داد.

کوشش سنای آمریکا برای جلوگیری از خروج کامل نظامی از افغانستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کالج های آمریکا بدون مدرک زبان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا به لایحه جدیدی رأی دادند که براساس آن بر سر خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان توسط ترامپ موانعی ایجاد می گردد.

در حالی که گزارش ها حاکی از تصمیم ترامپ برای خروج از افغانستان پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است لایحه تازه کمیته نیروهای مسلح سنای این کشور مستلزم تحقق بعضی شرایط پیش از کاهش بیشتر سطح نیروها در افغانستان است.

هیل گزارش داد، لیز چنی نماینده جمهوریخواه شماره 3 کنگره آمریکا گفت که این لایحه بطور مسئولانه تعیین می نماید که درصورت لزوم کاهش سطح نیروها در افغانستان باید چه شرایط میدانی در این کشور وجود داشته باشد تا از این طریق از کاهش نیروها براساس جدول های زمانی با اهداف سیاسی جلوگیری گردد.

براساس توافقنامه قطر کاهش نیروهای آمریکایی به سطحی پایین تر از 8600 نفر مبتنی بر شرایط میدانی افغانستان، پایبندی طالبان به توافق و کاهش خشونت ها است اما در حالی که مقامات نظامی آمریکا تصریح می نمایند طالبان هنوز شرایط کاهش بیشتر سطح نیروها را فراهم نکرده رسانه ها از کوشش های ترامپ برای خروج فوری از افغانستان می گویند.

کارشناسان می گویند به دلیل اینکه ترامپ در دور گذشته رقابت های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر خاتمه دادن به جنگ های بی خاتمه و بازگرداندن نیروهای آمریکایی به خانه تاکید داشت اکنون در نظر دارد تا با خروج از افغانستان و اعلام پیروزی نمادین بطور آبرومندانه ای از افغانستان خارج گردد تا از این طریق شانس خویش را برای پیروزی در انتخابات ماه نوامبر افزایش دهد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 3795

به "کوشش سنای آمریکا برای جلوگیری از خروج کامل نظامی از افغانستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش سنای آمریکا برای جلوگیری از خروج کامل نظامی از افغانستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید