تهران آخر هفته تعطیل می گردد؟ ، دمای مرکز به 40 درجه می رسد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران شرایط جوی این استان، گاهی وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک و بعلاوه افزایش تدریجی دما از امروز تا پنجشنبه (9 تا 12 مردادماه)پیش بینی می گردد.

تهران آخر هفته تعطیل می گردد؟ ، دمای مرکز به 40 درجه می رسد

به گزارش خبرنگاران، بر اساس آنالیز نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای پیش بینی عددی شرایط جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می گردد. در ساعات عصر و شب همراه با افزایش وزش باد و در نیمه جنوبی به ویژه امروز (9 مرداد) و آدینه (13 مرداد) گاهی وزش باد شدید، در منطقه ها مستعد با خیزش گردوخاک و گاهی کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است .

امروز در بخش های شمالی استان افزایش ابر و در ارتفاعات بالادست گاهی رگبار پراکنده باران پیش بینی می گردد. از امروز تا پنجشنبه (12 مرداد) افزایش تدریجی دما در سطح استان مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا (10 مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 39 درجه سانتیگراد و در روز چهارشنبه (11 مرداد) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 28 و حداکثر دمای 40 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. بیشینه دمای هوای مرکز پنجشنبه (12 مرداد) نیز 40 درجه خواهد بود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامین با بیشینه دمای 40 درجه سانتیگراد، گرم ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

باید دید دولت پیشنهاد وزارت بهداشت را تایید می نماید یا نه؛ اما درصورت تایید و بعلاوه افزایش دمای تهران به نزدیک 40 درجه محتمل است مرکز آخر هفته تعطیل باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1402 بروزرسانی: 10 مرداد 1402 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 16534

به "تهران آخر هفته تعطیل می گردد؟ ، دمای مرکز به 40 درجه می رسد" امتیاز دهید

1 کاربر به "تهران آخر هفته تعطیل می گردد؟ ، دمای مرکز به 40 درجه می رسد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهران آخر هفته تعطیل می گردد؟ ، دمای مرکز به 40 درجه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید