جانسون آخرین طرح خود قبل از برگزیت را ارائه کرد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، نخست وزیر انگلیس با ارائه کلیاتی از آخرین طرح پیشنهادی خود برای توافق با اتحادیه اروپا بر سر برگزیت تأکید کرد که برگزیت حتی در صورت پذیرفته نشدن این طرح نیز اتفاق خواهد افتاد.

جانسون آخرین طرح خود قبل از برگزیت را ارائه کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس روز چهارشنبه طی یک سخنرانی در شهر منچستر کلیات آخرین طرح خود برای توافق با اتحادیه اروپا را ارائه کرد و هشدار داد که حتی در صورت عدم حصول توافقات لازم بین دو طرف، خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در موعد مقرر اتفاق خواهد افتاد.

بوریس جانسون که در جمع اعضای حزب محافظه کار در شهر منچستر سخن می گفت، اعلام نمود: ما پیشنهاداتی را که فکر می کنیم سازنده و منطقی هستند و می توانند منجر به شکل گیری یک توافق بین طرفین شوند را روی میز گذاشته ایم. بگذارید صراحتاً بگویم که جایگزین این طرح پیشنهادی بدون شک برگزیت بدون توافق است.

بر اساس طرح پیشنهادی نخست وزیر انگلیس، پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا نقاط بازرسی گمرگی بین ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند (ایرلند جنوبی) حذف خواهد شد.

اختلافات جدی بین انگلیس و اتحادیه اروپا در خصوص مرز ایرلند پس از خروج انگلیس از اتحادیه اروپا یکی از مهم ترین عواملی است که توافق بین دو طرف را سخت نموده و بوریس جانسون چندی پیش اعلام نمود اگر اتحادیه اروپا موضع خود را درباره مرز ایرلند تغییر ندهد، چشم انداز روشنی برای دستیابی به توافق وجود نخواهد داشت.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس در همان اولین نشست خبری خود در سمت جدیدش تأکید کرد که کشورش حداکثر تا روز 31 اکتبر تحت هر شرایطی اتحادیه اروپا را ترک خواهد نمود. وی البته چندین بار اعلام نموده است که لندن خواهان دستیابی به یک توافق نهایی با بروکسل و خروج از اتحادیه اروپا با توافق است.

.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1010

به "جانسون آخرین طرح خود قبل از برگزیت را ارائه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون آخرین طرح خود قبل از برگزیت را ارائه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید