نایجل فاراق: انگلیس در پنج سال آینده عضو اتحادیه اروپا نخواهد بود

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، خبرنگاران: رهبر حزب استقلال انگلیس خواهان تصمیم گیری سریع درباره مسئله عضویت کشورش در اتحادیه اروپا شده و پیش بینی کرد که انگلیس در پنج سال آِینده عضو این اتحادیه نخواهد بود.

نایجل فاراق: انگلیس در پنج سال آینده عضو اتحادیه اروپا نخواهد بود

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نایجل فاراق، رهبر حزب استقلال انگلیس و پیروز انتخابات پارلمانی اروپا در این کشور در تبادل نظر با روزنامه آلمانی دی ولت، خواستار تصمیم گیری سریع درباره عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا شد.

وی در این باره گفت که ما نمی خواهیم برگزاری همه پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را آنگونه که دیوید کامرون نخست وزیر کشورمان وعده داده است در سال 2017 ببینیم، بلکه خواستار برگزاری این همه پرسی در سال 2015 و قبل از انتخابات پارلمانی در کشورمان هستیم.

فاراق همچنین توضیح داد که انگلیس هرگز تا این حد به خروج از اتحادیه اروپا نزدیک نبوده است. من بر این عقیده ام که انگلیس در پنج سال آینده دیگر عضو اتحادیه اروپا نخواهد بود. در بین شهروندان و همچنین در بخش های مالی در حال حاضر تردید بالایی به یورو وجود دارد و این تردیدها و نگرانی های جدی همچنان افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: برای لندن هیچ شانسی وجود ندارد که به وسیله مذاکرات مسئولیت های بیشتری را از بروکسل بگیرد. با نامزدی ژان کلود یونکر برای ریاست کمیسیون اتحادیه اروپا کامرون تمام دوستان و امیدهای خود را از دست داده است.

دیوید کامرون در ژانویه 2013 وعده داد که انگلیس در سال 2017 یک همه پرسی خروج و یا ماندن انگلیس در اتحادیه اروپا را برگزار می نماید. محافظه کاران می خواهند تا آن موقع مذاکراتی را با اعضای اتحادیه اروپا برای واگذاری مسئولیت های بیشتری از بروکسل به کشورهای عضو را در پیش گیرند.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1322

به "نایجل فاراق: انگلیس در پنج سال آینده عضو اتحادیه اروپا نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایجل فاراق: انگلیس در پنج سال آینده عضو اتحادیه اروپا نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید