حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در آذربایجان شرقی

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ایوب بهتاج ظهر امروز دوشنبه در جلسه مسئولین و روسای هیات های ورزشی شهرستان ویژه مرند گفت: از 29 آبان تا 10 آذر درتمامی رشته های ورزشی در رده سنی 12سال الی 15 سال مسابقه انتخابی به صورت المپیاد با هدف رصد رتبه ورزشکاران درسطح استان و شهرستان و تقسیم صحیح بودجه برای ورزش هر شهرستان برگزارخواهد شد.

حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در آذربایجان شرقی

وی اضافه کرد: بخش خصوصی اگر در زمینه ورزشی سرمایه گذاری کند و مسائل مالی آن توسط اداره ورزش وجوانان شهرستان تائید گردد، مالیات هزینه های شکل گرفته بخش خصوصی کسر خواهد شد که این اقدام درجهت حمایت از بخش خصوصی در حوزه ورزش هست .

بهتاج، تاسیس هنرستان تربیت بدنی شهرستان مرند را گامی بزرگ در جهت شناسایی صحیح پتانسیل های ورزشی دانست.

افزایش بیمه ورزشی شهرستان مرند

یحیوی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند نیز در این جلسه گفت: در طی امسال با حمایت و همکاری هئیت های ورزشی شناسه ورزشی جمع آوری گردیده است که این عمل باعث جمع آوری بانک اطلاعات از هئیت های ورزشی میگردد و نتیجه تقسیم بودجه مشکل کمتری بوجود می آید.

وی درادامه به تبدیل اسناد ورزشی اشاره نمود وگفت: در طی امسال اسناد و اماکن ورزشی به اسناد رسمی تبدیل گردیده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مرند در ادامه به افزایش بیمه ورزشی این شهرستان اشاره نموده، اضافه کرد: در طی شش ماه اول امسال بیمه ورزشی ورزشکاران شهرستان نسبت به سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است.

یحیوی اضافه کرد: پایگاه استعدادیابی در شهرستان مرند ایجاد گردیده است که با حمایت مسئولین استانی در طی امسال جشنواره استعدادیابی برای اولین بار در سطح استان در شهرستان مرند برگزارخواهد شد.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 102

به "حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت های ورزشی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید