خبرنگاران بارش تگرگ به باغات و مزارع کشاورزی کرمانشاه خسارت زد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، کرمانشاه- خبرنگاران- مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اعلام نمود: بارش باران همراه با باد و تگرگ خسارت جدی به مزارع و باغات شهرستان های گیلانغرب، پاوه، هرسین و صحنه به ویژه ثلاث باباجانی وارد کرد.

خبرنگاران بارش تگرگ به باغات و مزارع کشاورزی کرمانشاه خسارت زد

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

جلیل بالایی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: همچنین این بارش ها سبب آبگرفتگی معابر، نفوذ به منازل در شهرهای کرمانشاه، تازه آباد و روستاهای استان و آسیب به واحدهای دامی شد که ارزیابی و برآورد آن در دستور دستگاه های ذی ربط نهاده شد.

91 عملیات امدادی در بارندگی چهارم اردیبهشت

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه نیز با اشاره به بارندگی های عصر پنجشنبه گفت: این با توجه به شدت بارندگی امروز 91 عملیات یدک کشی خودرو و برطرف آب گرفتگی منازل مسکونی صورت داد.

غلامرضا رضایی اضافه نمود: از مجموع 91 عملیات، 53 مورد یدک کشی خودرو و 28 مورد برطرف آبگرفتگی منازل مسکونی در مناطق هشت گانه شهرداری کرمانشاه صورت گرفت.

وی ادامه داد: از زمان شروع بارندگی در کرمانشاه و حجم بالای نزولات الهی تلفن 125 سازمان آتش نشانی حدود یک هزار تماس و درخواست امداد داشته است.

وی در سرانجام گفت: سازمان آتش نشانی کرمانشاه با توان نفری 180 نیروی آموزش دیده در هر 24 ساعت آماده خدمات رسانی به شهروندان کرمانشاهی است.

هواشناسی کرمانشاه نیز بااشاره به ورود سامانه بارشی به استان هشدار داد: احتمال وزش باد شدید، طوفان و وقوع سیلاب در کرمانشاه وجود داد.

براساس این گزارش، سامانه ای بارشی قدرتمند از روز پنجشنبه وارد منطقه شده که تا سرانجام روز یکشنبه به فعالیت خود ادامه خواهد داد، فعالیت این سامانه منجر به وزش باد شدید، رگبار باران، رعد و برق، رگبار پراکنده، بارش تگرگ و وقوع گرد و غبار در سطح استان خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 2245

به "خبرنگاران بارش تگرگ به باغات و مزارع کشاورزی کرمانشاه خسارت زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بارش تگرگ به باغات و مزارع کشاورزی کرمانشاه خسارت زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید