داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران معرفی شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا آقازاده ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اجرایی دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران گفت: جشنواره سال جاری نسبت به سال های قبل از انسجام و هماهنگی بیشتری برخوردار است که امیدواریم این روند رو به رشد همچنان تداوم یابد.

داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران معرفی شدند

وی با اشاره به داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران گفت: یکی از داوران این دوره حسین محب اهری که اهری الاصل و از افتخارات سینما و تلویزیون کشورمان می باشند آثار و هنرنمایی های وی در عرصه هنر و سینما بر کسی پوشیده نیست.

دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران با معرفی دومین داور این دوره از جشنواره عنوان داشت: سعید داخ از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران که چندین سال در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارند نیز در شهرستان اهر حضور خواهند داشت.

آقازاده، از امیر حسین شفیعی به عنوان سومین داور این دوره از جشنواره نام برد و ابراز داشت: امیر حسین شفیعی کارشناس حوزه هنری در زمینه تئاتر، دبیری جشنواره های متعدد، رئیس انجمن هنرهای نمایشی کل استان تهران که در زمینه تئاتر خیابانی نیز صاحب سبک و صاحب نظر هستند.

وی با اشاره به دلایل تأخیر در برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران پرداخت و گفت: همچنان که همگان اطلاع دارند این جشنواره با تأخیر برگزار می گردد و حتی به دلیل مشکلات مالی زمزمه هایی مبنی بر عدم برگزاری آن نیز به گوش می رسید اما علاقه و محبت مردم عزیز سبب شد تا کوشش خود را برای این امر دوچندان کنیم.

دبیر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه اهر ارسباران با تشکر از مردم فهیم و هنردوست شهرستان اهر به دلیل راه اندازی کمپین حمایت از جشنواره ابراز داشت: دبیرخانه جشنواره دوازدهم نقشی در این کمپین ندارد و مردم عزیز شهرستان و اهری های سایر شهرها و استان های کشور عزیزمان آن را در فضای مجازی راه اندازی نموده اند و ما را در امر برگزاری این رویداد فرهنگی یاری می نمایند.

آقازاده به نمونه های زیبای کمک و یاری همشهریان در کمک به جشنواره تئاتر پرداخت و گفت: بزگواری با در اختیار قرار دادن وانت خود برای کمک به جشنواره اعلام آمادگی نموده، فرد دیگری با پرداخت 500 تومان، یکی با در اختیار قرار دادن وقت و کمک در امور اجرایی، تعدادی با پرداخت های اینترنتی 50 تا 100 هزار تومانی، عزیزی با حضور در محل دبیرخانه و اعلام کمک های پزشکی و پرداخت یک میلیون تومان، فردی از یک مغازه خشک شویی و تقبل پذیرایی از 15 نفر از میهمانان با شیرینی اهری و آبمیوه و چنیدن مورد دیگر که ما دست همه این عزیزان را می بوسیم و از کمک های آنان برای اعتلای نام و فرهنگ شهرستان و منطقه تقدیر و تشکر می کنیم.

پریها: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 35

به "داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید