دنبال پیروزی مقابل استقلال تهران هستیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مهرداد کریمیان مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر که به دلیل غیبت میشو کریستیچوویچ در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل استقلال تهران حاضر شده بود، گفت: می دانیم که بازی بسیار سختی داریم. استقلال 8 هفته پیروز شده است و ما هم در این 4 هفته نبرده ایم. البته فکر می کنم فرایند خوبی را نسبت به هفته های ابتدایی لیگ داریم ولی با توجه به شرایطمان در جدول به دنبال پیروزی هستیم.

دنبال پیروزی مقابل استقلال تهران هستیم

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

وی تاکتیک احتمالی این تیم مقابل استقلال تهران، گفت: می خواهیم تماشاگر پسند بازی کنیم تا با ارائه یک فوتبال زیبا دل مردم بوشهر را شاد کنیم و طرفدارانمان را با کسب امتیاز خرسند کنیم.

کریمیان اضافه کرد: هدفمان ارائه بازی خوب است و قطعاً می خواهیم امتیاز پیروزی را به دست بیاوریم. بازیکنان و اعضای تیم انگیزه زیادی برای بردن استقلال دارند. متأسفانه چند هفته ای است که نبردیم و باید در این ملاقات پیروز شویم.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با اشاره به مسائل این روزهای استقلال تهران در مورد نبودن آندره استراماچونی در تمرینات این تیم، توضیح داد: هیچ توجهی به این مسائل نداریم فقط به بازی فکر می کنیم. در تمریناتمان روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار کردیم. البته امیدوارم استقلال که طرفداران میلیونی دارد شرایط مساعدی پیدا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 1678

به "دنبال پیروزی مقابل استقلال تهران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال پیروزی مقابل استقلال تهران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید