فرایند فراوری نباید معطل تصمیمات مدیران دولتی گردد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رئیس اتاق قم با بیان اینکه موانع فراوری فقط انگیزه فعالان مالی را برای فراوری کاهش می دهد، گفت: مسائل مالیاتی فراوریکنندگان در استان قم هنوز حل نشده است و بیشتر فراوریکنندگان در بحث های مالیاتی مشکل دارند و مدت هاست که این مسائل حل نمی گردد.

فرایند فراوری نباید معطل تصمیمات مدیران دولتی گردد

ابوالفضل خاکی در نشست هیات نمایندگان اتاق قم که با حضور معاونان اداره کل مالیات استان برگزار گردید، اضافه نمود: فراوریکنندگان تمام کوشش خود را در شرایط سخت تحریم ها و مسائل مالی کشور انجام می دهند تا در چرخه رقابت باقی بمانند اما متأسفانه مسائل مالیاتی و دیگر مسائل که بر سر راه فراوریکنندگان مثل سنگ قرار می گیرد انگیزه این افراد را کاهش می دهد.

او گفت: فعالان مالی طی درخواست های مکرر از اتاق بازرگانی خواهان حل مسائل مالیاتی، بیمه ای و بانکی در استان شدند و نباید با برگشت به عقب دوباره مثل سال های قبل بحث مشکل مالیاتی فراوریکنندگان را در جلسات مختلف مطرح کنیم و حرکت روبه جلو و آنالیز مسائل خطوط فراوری و از همه مهم تر توسعه و توسعه واحدهای فراوریی از برنامه ها و استراتژی اتاق در ماه های آینده است.

وی با تأکید بر اینکه امیدواریم با همفکری فراوریکنندگان و دستگاه های اجرایی، جرائم مالیاتی و سایر مسائل مالیاتی فراوریکنندگان رفع گردد، ادامه داد: فرایند فراوری در استان قم در سالی که مزین به جهش فراوری است نباید سر این گونه مسائلی که با تصمیمات استراتژیک مدیران قابل حل است دچار چالش گردد بنابراین نباید فرایند فراوری در استان و کشور معطل تصمیمات مدیران دولتی گردد.

عضو هیات نمایندگان اتاق ایران در این جلسه با اشاره به مسائلی که قانون 169 مکرر برای فراوریکنندگان ایجاد نموده است اضافه نمود موضوع آنالیز تراکنش ها مسئله دیگر واحدهای فراوریی است و خواهان آنالیز کارشناسی و هر چه دقیق تر این قانون و فرایند اجرای آن هستیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 10566

به "فرایند فراوری نباید معطل تصمیمات مدیران دولتی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند فراوری نباید معطل تصمیمات مدیران دولتی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید