سفیر ژاپن در لبنان: برق منزلم از صبح زود قطع شده و گفته شد که احتمال وصل شدن وجود ندارد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، لبنان با حادترین موج رکود در تاریخ نوین خود بنا به گفته بانک جهانی روبه رو است و لیره طی کمتر از دو سال بیش از 90 درصد ارزش خود را مقابل دلار از دست داده و بیش از نیمی از مردم این کشور در فقر به سر می برند.

سفیر ژاپن در لبنان: برق منزلم از صبح زود قطع شده و گفته شد که احتمال وصل شدن وجود ندارد

بحران روز افزون برق در لبنان دامن دیپلمات های خارجی در این کشور را هم گرفت و سفیر ژاپن خاطرنشان کرد، برق محل اقامتش قطع شده است. این اشاره به سطح جدیدی از بحران در این کشور است که در آستانه فروپاشی مالی قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، تاکشی اوکوبو، سفیر ژاپن در بیروت در توییتر نوشت: برق محل اقامتم از صبح زود قطع شده و به من گفته شد که احتمال وصل شدن برق وجود ندارد اما کل فکرم پیش بیمارستان ها و مطب هاست.

لبنان با حادترین موج رکود در تاریخ نوین خود بنا به گفته بانک جهانی روبه رو است و لیره طی کمتر از دو سال بیش از 90 درصد ارزش خود را مقابل دلار از دست داده و بیش از نیمی از مردم این کشور در فقر به سر می برند.

دو نیروگاه اصلی برق در لبنان روز آدینه تعطیل شدند که بیشتر منطقه ها این کشور را به علت قطعی برق غرق در تاریکی کرد. این تعطیلی ناشی از کمبود سوخت در این دو نیروگاه بوده که منجر به افزایش بحران شده است. در حالیکه مردم فقط دو ساعت در روز برق داشتند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 8945

به "سفیر ژاپن در لبنان: برق منزلم از صبح زود قطع شده و گفته شد که احتمال وصل شدن وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر ژاپن در لبنان: برق منزلم از صبح زود قطع شده و گفته شد که احتمال وصل شدن وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید