شوخی جالب الناز شاکردوست با هوتن صبور در اکران ابلق

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، مهم ترین بخش حواشی اکران مردمی ابلق، زمانی است که الناز شاکردوست و هوتن صبور در کنار یکدیگر قرار می گیرند، تا عکاسان این لحظه را ثبت نمایند. اما ناگهان النازشاکردوست با شیطنت دستش را کنار صورت اش می گیرد و حالت صورت اش را تغییر می دهد. تصاویر و ویدیو های این لحظه جالب حالا میان کاربران دست به دست می گردد.

شوخی جالب الناز شاکردوست با هوتن صبور در اکران ابلق

خبرنگاران | روز گذشته اکران مردمی فیلم سینمایی ابلق با حضور بازیگران و عوامل این فیلم در پردیس سینمایی کوروش برگزار گردید. مراسمی که حواشی جالبی داشت و بعضی تصاویر و ویدیو های آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگاران ، مهم ترین بخش حواشی اکران مردمی ابلق، زمانی است که الناز شاکردوست و هوتن صبور در کنار یکدیگر قرار می گیرند، تا عکاسان این لحظه را ثبت نمایند. اما ناگهان النازشاکردوست با شیطنت دستش را کنار صورت اش می گیرد و حالت صورت اش را تغییر می دهد. تصاویر و ویدیو هایی این لحظه حالا میان کاربران دست به دست می گردد.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

البته این اولین بازی مشترک الناز شاکردوست و هوتن صبور نیست و آن ها پیش تر در فیلم سینمایی تی تی و شبی که ماه کامل شد نیز در کنار یکدیگر به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی ابلق ماجرای خاموش تعرض به زنان در جنوب شهر و حاشیه شهر های بزرگ را روایت می نماید. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین برترین فیلم سینمایی از نگاه تماشاگران را کسب نموده است.

در این فیلم هوتن صبور، بهرام رادان، گلاره عباسی و الناز شاکردوست ترکیب بازیگران اصلی ابلق را شکل می دهند.

منبع: فرادید
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 13746

به "شوخی جالب الناز شاکردوست با هوتن صبور در اکران ابلق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوخی جالب الناز شاکردوست با هوتن صبور در اکران ابلق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید