صعود استقلال به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی ، ملوان 10 نفره حریف آبی ها نشد

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، شاگردان ریکاردو ساپینتو با پیروزی برابر ملوان به جمع 8 تیم پایانی جام حذفی راه یافتند.

صعود استقلال به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی ، ملوان 10 نفره حریف آبی ها نشد

به گزارش خبرنگاران در یکی از ملاقاتهای مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی فوتبال کشور از ساعت 15:30 دقیقه امروز تیم فوتبال استقلال در استادیوم آزادی تهران میزبان ملوان بندرانزلی بود که این ملاقات در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود آبی ها به خاتمه رسید.

استقلال در این ملاقات با سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی به میدان رفت و ریکاردو ساپینتو به علت محرومیت از روی سکوها تیمش را راهنمایی کرد.

آبی پوشان که در دو ملاقات رفت و برگشت لیگ برتر برابر ملوان به پیروزی رسیده بودند با این تفکر وارد زمین شدند که بتوانند مهمان شمالی خود را در همان نیمه اول از دور مسابقات حذف نمایند اما دفاع خوب و کم اشتباه انزلی چی ها اجازه نداد شاگردان ساپینتو به گل برسند.

البته با وجود این که استقلال بیشتر زمان بازی را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت های خطرناک پرتعدادی روی دروازه حریف ایجاد کند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به خاتمه برسد.

شروع نیمه دوم برای استقلال با یک تغییر شروع شد و ارسلان مطهری به جای حردانی وارد زمین شد اما تغییری در روش بازی آبی ها ایجاد نشد تا این که در دقیقه 52 مجیدی عیدی از تیم ملوان با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد.

با 10 نفره شدن تیم شمالی استقلالی ها فشار خود روی دروازه این تیم را بیشتر کردند تا به گل برسند. در 20 دقیقه خاتمهی بازی ملوان در زمین خودش دفاع پرتعداد انجام داد و استقلال از چپ و راست برای رسیدن به گل روی دروازه حریف توپ ریخت.

در دقیقه 74 استقلال بالاخره به خواسته اش رسید و ارسالی که آرش رضاوند از روی نقطه کرنر انجام داد در رفت و برگشت و ضربه محبی، به مطهری رسید و این بازیکن در دو مرحله توپ را به سمت دروازه زد که بالاخره توانست گل رجحان را به ثمر برساند.

در دقیقه 78 ارسال ابوالفضل جلالی از جناح چپ روی دروازه ملوان با خروج و دفع اشتباه صادقی گلر این تیم همراه شد تا آرمان رمضانی با ضربه سر دروازه ملوان را برای دومین بار باز کند.

در دقیقه 89 ملوان این فرصت را داشت تا یکی از گل های خورده را جبران کند اما شوت تماشایی کاپیتان ملوان را حسینی با واکنشی تماشایی برگشت داد و اجازه نداد دروازه اش باز گردد تا این ملاقات با رجحان 2 بر صفر آبی پوشان به خاتمه برسد و شاگردان ساپینتو به مرحله یک چهارم نهایی صعود نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 اسفند 1401 بروزرسانی: 2 اسفند 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 15316

به "صعود استقلال به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی ، ملوان 10 نفره حریف آبی ها نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود استقلال به جمع 8 تیم نهایی جام حذفی ، ملوان 10 نفره حریف آبی ها نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید