معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان: دانشجو معلمان هم کاربر شبکه شاد شدند

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، تهران (پانا) - به گفته معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان بدنبال توافق به عمل آمده با آموزش و پرورش امکان بهره مندی دانشجو معلمان کارورز از شبکه شاد فراهم شد.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان: دانشجو معلمان هم کاربر شبکه شاد شدند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا در مقطع دبیرستان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، طاهر روشندل با تاکید بر اهمیت دوره کارورزی دانشگاه فرهنگیان در توسعه شایستگی های حرفه ای دانشجو معلمان اضافه کرد: از آن جا که نیم سال اول سال تحصیلی1400-1399 در دانشگاه فرهنگیان به صورت مجازی برگزار می گردد، تصمیم گرفته شد کارورزی دانشجویان با همکاری آموزش و پرورش در مدارس محل سکونت آنان اجرا گردد. به همین دلیل راهکارهای اجرایی کارورزی در شرایط شیوع بیماری ویروس کرونا به یاری سه موقعیت واقعی/ مجازی(شبکه شاد) و دیداری، شنیداری مدرسه تلویزیونی ایران، توسط کارگروه مربوطه تدوین و در اختیار استادان کارورزی نهاده شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره دانش افزایی برای اساتید کارورزی به صورت مجازی در شهریور و مهرماه امسال گفت: با مساعدت معاونت های طرح برنامه و توسعه منابع، معاونت محترم نظارت،ارزیابی و تضمین کیفیت و مرکز محترم هوشمند سازی دانشگاه، ابتدا در سازمان مرکزی دانشگاه، دوره تربیت مدرس مرجع کشوری برای 167 استاد کارورزی به یاری سامانه (LMS) برگزار گردید و پس از آن برای حدود 2600 استاد کارورزی این دوره به صورت مجازی در دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور اجرا شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با قدردانی از کوشش های استادان کارورزی، معلمین و مدیران راهنمای کارورزی در مدارس مجری و همکاری و تعامل همکاران محترم آموزش و پرورش در سراسر کشور گفت: امید است خدمات با کیفیت در حوزه کارورزی را به دانشجو معلمان تقدیم کنیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 5362

به "معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان: دانشجو معلمان هم کاربر شبکه شاد شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان: دانشجو معلمان هم کاربر شبکه شاد شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید