معرفی هتل آنانتارا ساترن در بانکوک

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، معرفی هتل آنانتارا ساترن (Anantara Sathorn)

بانکوک پایتخت زیبای کشور تایلند است که مردم بومی به آن عنوان شهر فرشتگان را داده اند. با وجود اینکه این شهر، مرکز تجاری تایلند است اما حضور گسترده گردشگران باعث رونق این شهر و افزایش امکانات گردشگری آن شده است. این شهر مدرن آسیایی دارای آسمان خراش ها، هتل های لوکس و مراکز خرید پیشرفته و مدرن و فرودگاه بین المللی بسیار مدرنی است و یکی از مقاصد مناسب گردشگری برای خانواده ها به شمار می آید. با خبرنگاران همراه باشید تا شما را با یکی از معروف ترین هتل های 5 ستاره بانکوک یعنی هتل لوکس آنانتارا ساترن آشنا کنیم.

معرفی هتل آنانتارا ساترن در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

معرفی هتل آنانتارا ساترن

هتل 5 ستاره آنانتارا ساترن از هتل های مدرن و لوکس شهر بانکوک است که در منطقه مالی این شهر قرار گرفته است. این هتل نه تنها برای مسافران تجاری بلکه برای توریست هایی که برای تفریح به این منطقه می آیند هم یک اقامتگاه فوق العاده است.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی Don Mueang، 23 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی سووارنابومی، 24 کیلومتر است. این هتل با نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس تنها 800 متر فاصله دارد. با توجه به قرار گیری این هتل در مرکز شهر بانکوک، می توانید به راحتی به دیدنی های شهر دسترسی داشته باشید و با فرهنگ و نحوه زندگی مردم شهر بیشتر در ارتباط باشید.

فضای داخلی هتل

طراحی داخلی هتل آنانتارا ساترن درست همان چیزی است که از یک هتل 5 ستاره مدرن انتظار می رود. یکی از مهم ترین ویژگی های طراحی هتل، اختصاص بالکن به اتاق های لوکس، با چشم انداز پانوراما و بی نظیر به شهر بانکوک است. در طراحی اتاق ها استفاده از رنگ های گرم و دلنشین به چشم می خورد و می توانید در آن به یک اقامت آرامش بخش و دلپذیر مهمان باشید.

اتاق های هتل

این هتل 37 طبقه در مجموع 310 اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، امکانات داخل آن شامل: دستگاه اسپرسو ساز، چای ساز و قهوه ساز، حمام، تلفن، کمد، میز کار، سشوار، یخچال، تلویزیون کابلی، اتو و میز اتو و مبلمان می گردد. همچنین تمامی اتاق ها از اینترنت وای فای رایگان بهره مند هستند.

اتاق های این هتل شامل اتاق های پریمیر 39 متری، اتاق آپارتمان های اسکای لاین 121 متری، سوییت یک خوابه 64 متری، سوییت اگزکیتیو دو خوابه 121 متری، سوییت بالکن دار دو خوابه 121 متری، سوییت اسکای لاین 64 متری و سوییت بالکن دار یک خوابه 64 متری می گردد.

غذای هتل

در این هتل می توانید در کنار سرو غذا، از یکی از زیباترین چشم انداز های شهر بانکوک لذت ببرید. رستوران زوم اسکای در بام هتل، منوی متنوع و باکیفیتی از غذاهای ملل را در اختیارتان می گذارد و تنها شب ها فعالیت دارد. رستوران ایست 100، منوی بین المللی را در اختیارتان می گذارد و صبحانه، نهار و شام سرو می نماید. این رستوران همچنین منوی مخصوص کودک را برای فرزندتان به شما عرضه می نماید. رستوران کراست در هتل آنانتارا ساترن، مخصوص لذت بردن از یک پیتزای خوشمزه است و برای وعده های نهار و شام پذیرای شما است.

سایر امکانات هتل

سایر امکانات این هتل شامل تراس مخصوص آفتاب دریافت، باغ، تجهیزات باربیکیو، استخر روباز، استخر آب شور، باشگاه، باشگاه مخصوص کودک، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، تبدیل ارز، خدمات پرستاری کودک، خشکشویی، سالن اجتماعات، فروشگاه، ترانسفر فرودگاهی و مرکز تجاری می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 803

به "معرفی هتل آنانتارا ساترن در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آنانتارا ساترن در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید