منتظر حضور طرفداران در بازی با قطر هستیم

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، عزت الله پورقاز در رابطه با شرایط تیم ملی در اردوی ایتالیا، گفت: تیم ملی شرایط خوبی پیدا نموده و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته آمادگی تیم ملی تا قبل از بازی با قطر به حد کامل خواهد رسید.

منتظر حضور طرفداران در بازی با قطر هستیم

با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی اجرا شده شرایط برای داشتن اردوی آرام فراهم شده است. بازیکنان هم تمام تلاششان را می نمایند تا بتوانند خواسته های کادر فنی را در تمرینات پیاده نموده و آن چیزی را تمرین نمایند که از آنها خواسته شده است. بازیکنانی که در اردو هستند می دانند سخت کار نمایند تا در فهرست نهایی تیم ملی قرار گیرند.

مدافع تیم ملی با بیان اینکه حضور در تیم ملی شرایط بازیکنان ملی پوش را روز به روز بهتر می نماید، اظهار کرد: قطعا این شرایط به سود باشگاه ها هم هست. بازیکنانی که در اردو حضور دارند به صورت شبانه روز در اختیار کادر فنی هستند و همه شرایطشان زیر نظر است و به همین خاطر این وضعیت خیلی به بازیکنان یاری می نماید. حتما وقتی اردو تمام گردد، بازیکنان با آمادگی صد درصد به باشگاه هایشان بر می گردند.

وی درباره وضعیت حریفان ایران در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی هم گفت: رقبایمان در این مرحله از بهترین تیمهای آسیا هستند و شرایطی که دارند به گونه ای است که جای هیچ اشتباهی نیست و هر بازی در این مرحله یک فینال است. می دانیم که آغاز رقابتها خیلی مهم است و اگر بتوانیم با حمایت ملی استارت قدرتمندانه ای بزنیم، کار بزرگی انجام شد است. امیدوارم مردم یازدهم شهریور به ورزشگاه آزادی بیایند و روز سختی را برای قطر به وجود بیاورند. ما بازیکنان تیم ملی در روز یازدهم شهریور منتظر مردم هستیم تا بتوانیم آنها را شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 871

به "منتظر حضور طرفداران در بازی با قطر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتظر حضور طرفداران در بازی با قطر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید