مهدی طارمی از پورتو رفتنی شد؟

به گزارش مجله تصویر و سرگرمی، رسانه های پرتغال خبر دادند فران ناوارو مهاجم 24 ساله و اسپانیایی تیم ژیل ویسنته پرتغال با باشگاه پورتو به توافق رسیده است.

مهدی طارمی از پورتو رفتنی شد؟

روزنامه رکورد در این ارتباط گفت که ناوارو تا انتها فصل در ژیل ویسنته می ماند و در تابستان به تیم پورتو اضافه خواهد شد. در ژیل ویسنته علی علیپور مهاجم ایرانی هم حضور دارد.

توافق پورتو با ژیل ویسنته برای جذب مهاجم اسپانیایی که شب گذشته هم در لیگ پرتغال پیروز به گلزنی شد، حدود 8 میلیون یورو برآورد می گردد.

ناوارو با 12 گل در کنار راموس از بنفیکا در صدر جدول گلزنان پرتغال قرار گرفته است و به نظر می رسد پورتو با خرید این بازیکن گلزن و توانمند، یکی از مهاجمان خود را در تابستان ترانسفر کند.

در حال حاضر مهدی طارمی، اوانیلسون، تونی مارتینز و دنی لودر مهاجمان خارجی پورتو هستند و محتمل است یکی از این نفرات در انتها فصل اژدها را ترک کند.

قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در تابستان فصل آینده به انتها می رسد. شایعات زیادی پیرامون این مهاجم که با 10 گل تا اینجا فصل یکی از مدعیان آقای گلی لیگ پرتغال محسوب می گردد، برای انتقال به یک باشگاه دیگر طی ماه های اخیر شکل گرفت، اما پورتو در نهایت خواستار حفظ ستاره ایرانی خود شد.

نزدیک شدن به زمان انتها قرارداد طارمی از یک سو و مطرح شدن نام او برای باشگاه های بزرگتر از سوی دیگر شاید یکی از دلایلی باشد که پورتو میخواهد خط حمله خود را با جذب یک مهاجم گلزن دیگر تقویت کند تا در صورت ترانسفر احتمالی طارمی، دچار خلاء نگردد.

طارمی علاقه خود را به بازی در لیگ برتر انگلیس پنهان نکرده است و باتوجه به فعالیت دوستان و مدیر برنامه او برای پیدا کردن یک تیم مناسب در لیگ جزیره، بعید نیست با ادامه این روند گلزنی در پورتو او را در فصل آینده با پیراهن یک تیم دیگر ببینیم.

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: wallpaper7.ir شناسه مطلب: 15159

به "مهدی طارمی از پورتو رفتنی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی از پورتو رفتنی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید